Neden ihtiyaçlarımi anlatamam ki? Ne iste ne üniversitesi de. Birisi olsun istiyorum ve uzun zamandır yalnızım. En az 10 senedir. Neden bir tane kız anlamaz ki? İlla ölmek mi lazım ki.
?
Neden ihtiyaçlarımi anlatamam ki? Ne iste ne üniversitesi de. Birisi olsun istiyorum ve uzun zamandır yalnızım. En az 10 senedir. Neden bir tane kız anlamaz ki? İlla ölmek mi lazım ki.
?
Bir yerde bir yanlışın vardır muhakkak kastettiğim şey şu ya konuşma üslubun hoş değildir karşındakini itiyorsundur ya da bilmiyorum dış görünüş maddi imkan sınırları vs
Anladim dış görünüş maddi imkan. bu kadar zor ve imkansiz olması bitiriyor beni.(hissiszlesmek) . Üslubu nasıl düzelecegim. 35 senedir bir kere olsun anlasilmamis. Herkes toprak olup gidiyor ve hala bir şey var zannediyoruz. Ölüm kurtuluş gibi geliyor. Sabah o kadar kötü hissettim ki. Kız güzel giyinmiş baktım. Bu kadar mı zor ki? İlla ölmek mi lazım ki?
Öncelikle yalnızlığının ve hissettiklerinin seni ne kadar yorduğunu anlayabiliyorum. 🫂 İnsan bazen bu duygularla boğuşurken karşımızdaki insanları suçlama eğiliminde olabilir. Ancak, belki de sorunun kökü karşı cinsin "ulaşılamazlığı" değil, yaklaşımlardır. Kendini daha iyi ifade etmenin yollarını aramak, iletişimi güçlendirebilir. Ayrıca, insanları tanımak ve anlamak zaman alır; sabırlı olmak önemli. Validasyonu başkasından değil, içsel olarak bulduğunda daha güçlü hissedeceksin. Yeniden denemeye devam et! 🌟
Cevap
4Cevap
Dünya boştur loo 🤣🤣
Bi şeyi abartmayin
Nasıl yani. Yaşım 25 değil 35 olmuş. Yokluk çeke çeke artık bıktım. Kızsın bulursun birisini. Yaşamak lazim
Bahtın kapalıymış bro
Zorlar
Kısmetin yok bro
Yani bitiesn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?