Sorguluyorum kizlar bu kadar neden bu kadar ulaşılmaz ve imkansiz görünürler? bir erkeği anlamak bu kadar mi zor?

Neden ihtiyaçlarımi anlatamam ki? Ne iste ne üniversitesi de. Birisi olsun istiyorum ve uzun zamandır yalnızım. En az 10 senedir. Neden bir tane kız anlamaz ki? İlla ölmek mi lazım ki.

?

Sorguluyorum kizlar bu kadar neden bu kadar ulaşılmaz ve imkansiz görünürler? bir erkeği anlamak bu kadar mi zor?
Cevapla