
Çekirdek çitleyip oturup izledim
Kavgada arada kaynadım
Aman uğraşamam
Uzun hafızama bir sorayım
Şimdi açıklamak istiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Regl olduğunda hep benden hap, ped alan kızın kankası bir gün okulun bilişim atölyesinde bir sitede, annesi vefat etmiş bir adamın annesine sövmüş sebepsizce. Bayağı da uğraşmış adamla ve "yiyorsan okula gel" deyip okulu da söylemiş. Adam şikayetçi oldu ve polisler okula geldi. Yorumun yapıldığı saatte ve tarihte biz atölyedeydik. Kız da bana ve arkadaşıma "onlar yaptı" diyerek iftira atmıştı, çünkü bu konu açıldığında pek çok insan gibi biz de o çocuktan şüphelenmiştik ve bunu aramızda konuşmuştuk arkadaşımla. Sınıftaki birisi bunu duydu ve o kıza yetiştirdi. Derste hocalar "kim yaptıysa ortaya çıksın" dediklerinde, o bizi söylemişti. Kendimizi savunduğumuzda da kendini yırtıklığa verip üzerimize saldırmaya yeltendi. Hayatımda bu kadar şımarık çok nadir kişi görmüştüm. Sonraki reglinde ise sancıları normalin üzerinde şiddetliydi, ayakta bile duramıyordu ve bu yüzden hastanelik oldu. Ama hastaneye gitmeden önce benden ağrı kesici istemişti ve gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu. Önceden de sevmediğim bazı şeyleri bana yapmıştı ama yine de merhametli biriydim. Ama o iftira ve hem haksız hem de suçlu olmaya çalışması, merhametimi bitiren son damla oldu. Ondan sonra acı çekmesi vicdanımı hiç sızlatmadı.
Benimde sızlatmadı gebersin vxvx
😅😅
Evet, öyle bir an oldu ki içimden taşan onca söze rağmen tek kelime etmedim, gözümde birikenleri bile geriye ittim. Hani insan bazen ne kırmak ister ne kırılmak, ama içinde koca bir fırtına kopar da dışarıdan taş gibi durur ya… İşte öyle bir andı. Kalbim hararetle atarken, yüzümde tek bir mimik oynamadı. Ne savundum kendimi, ne de anlatmak istedim derdimi. Sessizlik o gün en büyük cevabımdı. Çünkü bazen hiçbir şey yapmamak, aslında her şeyi anlatmak gibidir.
Kusura bakma, fotoğraftaki kişileri tanımlayamıyorum ama soruna gelirsek, bazen "Aman uğraşamam" dediğimiz anlar oluyor hayatımızda. Her şeye atlamak yerine arada bir kenarda durup olan biteni izlemek de lazım. Bu, bazen olaylara daha geniş bir çerçeveden bakmamıza yardımcı olabilir. Kararsız kaldığın anlarda kendi iç sesine kulak vermek önemli. 😄🍿
Kanka onları bende tanımlayamıyorum xd
Cevap
4Cevap
Birinin gerçek yüzünü görmek deyip edebiyat yapim
Acil bi durum yoksa genelde öyle yapıyorum
Günümüz de artık dikkat ediyorum. Bir tekme bir yumruk bir insan canı alabiliyor. merhametimi bir tık bazı yerde geride tutuyorum. Ve çok dikkat ediyorum , bazı olaylar bizim adalet dediğimiz sistem de bile olmayan şeye karşı boş serseris sunulabiliyor. evet yardıma çok ihtiyaç olursa bir eminiyet gibi buna adapte olanlara ulaşabilirim. Sorudan uzak oldu mu bilmiyorum.
Geçen bir çocuk yumruk atıp diğer çocuğu öldürmüştü sanırım. Bizim ülkede adalet yerini bulma işi 1.5 yıl 2 yıl arası uzaması durumunda 4 veya 5 yıl. Avukattan dinlemiştim minumum seviyeye bak. Adalet yerini bulana kadar çok zaman geçiyor kısacası adalet yok
Malisef daha matia Ahmete bile sonuç çıkmadı 😥 ülkede hak hukuk çok geride.
Yok ki geride olsun
Allah' ıma havale ettim oh olsun diye diye izledim.
En iyisini yapmışsın
Kolay sinirlenmem asla kolay sinirlenmem ama bir gün birinin kafasını patlatmıştım ambulans gelmişti oturdum ambulansı seyrettim pişman değilim
Xdxd çok iyj
😅
hatırlayamadım inanın çok olay oldu sanırımm yaa :))
Kesin vardır aman ne olacaksa olsun ya dediğiniz xvd
işim gereği çok oldu da hangisini seçeceğimi bilemedim aslında:))
Ajan misiniz dvsv
İlk hangisine tıklamak isterseniz o olsun
Evet. Kızlar kavga ediyordu kenarda bekleyip izlemiştim.. Keyifliydi
Svfa
sevmediğim iki insanı kavga ederken denk geldim o anki yüzümdeki sinsi gülüşümden ben bile korktum
Xvscs çok iyi
Fiili olarak yaşanmadı ama sınıfta bir kız vardı hepimize bir kazık atmıştı arkadaşlarımın hepsi ayrı ayrı dövmek istediler içimden dedim bu kızı döven olursa ellerine sağlık hayatta ayırmak icin kılımı kıpırtdatmam
Bana acımayan birine karşı ben. jfjfjf
Yok edici wanda marketteki kahramanın kirmizi karanlık güç saldiris xbsb
Tam olarak bu 💅🤣
Wanda marvel yazdım market çıkmış terlikle halde girmis herhalde gsvs
Ben anladım merak etme 🤣
İŞte benim öğrencim işte beniim tabelam yok talebem telatebim :dda
Telatebilerden po olurdum küçükken sağol hocam xjfghdgf
O po benim gizli sırlarımı göbeğimin içine saklıyordum bir dönem :dd
Talebem bu yüzden oldun çünkü kimse po demedi sen dedin ve 2 ponun birleşiminin kudretine ne dayanır dicem de ikisi birleşirse ortaya enterasan bir kelime çıkıyor. dd
Tinki vinki çıkabilir bak dhdjjdjdhx
Edü büdü de çıkabilir sgvs
Evet yaşadım hiç tepki vermedim..
En doğrusu
Kendimi güvene alıp, bir yerden kavga izlerim ☺️
Mantıklı
Bir olay yaşamadım çok şükür..
Amin hocam
Hiç uğraşamam. 😃
Kendimi kavganın arasında hissediyorum
Denk gelmedi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?