Siz de bazen içinizdeki sesin başka birisi olduğu hissine kapılıyor musunuz?

Bence kendi kendine içimizden konuştuğumuzda farklı biriyle konuşuyoruz o kişi biz değiliz sesi ve duruşu farklı birisi. Sizce o kişi ruhumuz mu yoksa hayatımızda yalnız kalmayalım diye çocukluğumuzda oluşturduğumuz oyun arkadaşımız mı?
Siz de bazen içinizdeki sesin başka birisi olduğu hissine kapılıyor musunuz?
Cevapla