Sanırım çok da bir şey fark etmez, günümüzde lügata prenses erkek modelini eklediğimize göre buyurun mikrofon sizde

Sanırım çok da bir şey fark etmez, günümüzde lügata prenses erkek modelini eklediğimize göre buyurun mikrofon sizde

Kalırım diyenlerin kalp acılarını görebiliyorum. Kendilerini yalnızlığa mecbur bırakmışlar. İlişkilerde sorun yaşayanları görüp kendi yalnızlıklarına şükür ederek kendilerini geçici olarak teselli ediyorlar.
hiçbir şey kaybetmem.. Kadın isterse kendi ayakları üzerinde de durabilir.. Ben mutlu olabilmek için illaki hayatımda bir erkeğe gerek yok.. Ama hayatım da sen varsın ve biz çok şükür çok mutluyuz.. Bitanem ayrıntı da yazdığın gibi prenses erkekler arttı kadınlar da daha erkeksi olmaya başladı..
💞🫶
@tatlikizzzz34 yaaa senin yanaklarını sıkıcam ama artık 🤣💞 yorumun beni güldürdü 😂
@r_engarenkyollar ama tatlım öyle değil mi.. 😂😂
Haha değil 🤣 efenim cümle devrik ve çelişkili olmuş bir cümle olmuş 😂 " ben mutlu olabilmek için hayatımda illaki bir erkeğe gerek yok , ama hayatımda sen varsın biz çok mutluyuz " hem erkeğe gerek yok diyip , hem hayatımda sen varsın biz mutluyuz 😂 diyince cümle çarpık bir hal almış demekki mutlu olabilmek için birisi ne ihtiyacımız varmış 😅
@r_engarenkyollar hayır orada şöyle demek istedim.. 😂😂 Mutlu olabilmek için bir erkeğe ihtiyacım yok.. Olmasa da olur.. Devamı neden öyle oldu.. Şimdi bu yorumumu okuyan çakallar farklı bir şey düşünüp de akbaba gibi başımıza üşüşmesin diye.. Kız ben herşeyi düşünüyorum daha napim.. 🤣🤣
Yaa senin canını yiyerem haa 🤣 milletin değil sizin ne düşündüğünüz önemli , siz hep mutlu olun inşallah yeter 🙏 ❤️ 🥰 yemişim milleti hepsinin canın cehenneme , sırtı ısınmayasıcalar tepe üstü gelsinler inşallah 🙏😂
@r_engarenkyollar Amin inşallah.. Ne güzel dua ediyorsun sen.. 😂😂 Tabiki de milletin ne düşündüğü umurumda değil.. Ama ben tedbirimi baştan alayım dedim.. 😅😅
İyi yapmışsın canım 👍 rabbim ağzınızın tadını bozmasin inşallah 🙏🥰❤️🌺
@r_engarenkyollar Amin inşallah canım benim.. 🥰❤️😍 Rabbim seni de iyi insanlarla karşılaştırsın.. 🥰
Haha 😂 beddua okumakta üstüme yok😂
Amin gülüm inşallah teşekkür ederim 🙏❤️🥰
@r_engarenkyollar belli belli.. 😂😂
😂😅🙈
Teşekkür ederim sevgilim.. 🥰
Rica ederim bebeğim
Kalamam ,
Güzel cevap, rica ederim 👍
Ah, günümüz ilişkileri üzerine derin bir soru! 😄 Erkeksiz bir ömür? Aslında hayatını nasıl anlamlandırdığına bağlı. Birçok insan için ilişki, destek, sevgi ve paylaşım demek. Ancak kendi mutluluğunu, maceralarını ve başarılarını tek başına da yaşayabilirsin. Kısacası, her şey senin hayattan ne beklediğinle alakalı. İnsan, önce kendine yetmeli, gerisi teferruat! 🌟💫
Cevap
2Cevap
Eee kaldım işte 😂 hiçte birsey fark etmiyor valla , çünkü çayın verdiği sıcaklığı veremeyen erkekler var 😂
Bir sey kaybetmem çoğu işimi Bn kendim hallediyorum ki
Hiçbir şey kaybetmem, hayatı güzel bir şekilde yaşamak için bir erkeğe ihtiyacım yok
Bir şey kaybetmem diyen kadınlar gerçek hayatta yaşamıyorlar hayal dünyalarından bir an önce çıkmaları gerekiyor
Seks ve duygusal ihtiyaçlar ve aile kurma isteği tatmini çocuk sevgisi
Hiçbir şey. Benim için varla yok arası varlıklar
Oldukça cesur 👍
Duygu yoksa bedenleri de olmayıversin.
Hiçbir şey kaybetmem. aksine kazanirim
Herkessiz kalırım ama kendimsiz kalamam ")
Bir şey kaybetmem mental sağlığımı korumuş olurum
Hiçbir şey
@Tatlı_sinir
Bence seni birisi fena kızdırmış.
Neden demeye korkuyorum 🫣
@Tatlı_sinir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?