İnsanların neden belli yaştan sonra %95'i odun oluyor?

Ben 24 yaşındayım hala odun olamadım ama insanlar hepsi belli yaştan sonra odun gibi oluyorlar 20 yaşındaki kızdan tutunda 30 yaşındaki adama herkess sanki dünyanın yükü onun üzerinde gibi davranıyor ben neler neler yaşadım yine gülücükler saçıyorum hergün keyfim yerimde. Ama insanlar öyle değil gereksiz takıntı sinir üzüntü. sadece bebekler, çocuklar ve kediler benim gibi masum gibi hissediyorum 😄

Güncellemeler
1 yıl
Yani demek istediğim benim gibi insanlarda var binde bir ama insanlar genel olarak negatif biriyle havadan sudan konuşmaya kalksam bile hemen ya bir yeri ya da birini kötülüyor burada böyle soruya bile mesela hemen gtünden anlayan ya da dalga geçmeye çalışan olmuşş mutsuzluk diz boyu
İnsanların neden belli yaştan sonra %95'i odun oluyor?
Cevapla