İnsanlar neden bu kadar kötü her şey neden bu kadar zorr?

Şimdi buraya da pislik insanlar gelip yargılayacak biliyorum ama yine de yazıyorum içimi dökmek istiyorum. Artık başa çıkamayan birini görünce aciz diyoruz korkak diyoruz falan ama ben mesela öyle biri değilim yaşama sevincim kendime güvenim hep vardı ama benim bile bütün hevesim bitmek üzere ne kadar uğraşsamda olmuyor ne kadar çabalasamda boş ne yapsam insanlar o pis fesat düşünceleri yerine olduğum biri gibi görürler beni diye düşünüyorum ama imkansız ne kadar iyi, karakterli, çalışkan, disiplinli vb biri olursam olayım hep aynı işlerine geldikleri gibi iftira atıyorlar saldırıyorlar bilerek yanlış anlıyorlar. Aslında kendimi seviyorum hayatım seviyorum umutlu bi insanım ama insanlar izin vermiyor hiçbirşeye.

İnsanlar neden bu kadar kötü her şey neden bu kadar zorr?
Cevapla