1. Kendi fotoğrafı olan kişiler özgüven, narsisizm 2. Sevdiklerinin fotoğrafı varsa bağlılık duygusallık 3. Manzara sanat gibi görseller varsa estetik zevk içedönüklük olarak belirlenmiş☺️🤷
Araştırmalara göre ekran fotoğrafı kişiliği yansıtıyormuş🙄 Sizin ekran fotoğrafın da ne var☺️?
Telefonunda ya, da bilgisayarımın ana ekranında kendi fotoğraflarım yok. Bilgisayarımın ana ekranına önceden kız kulesi ve boğaziçi köprüsü gece ışıklandırmalı koyardım. Şimdi sevdiğim futbol kulüplerinin amblemini koyuyorum. Şimdi Liverpool amblemi var. yarın Ajax olur. Diğer gün Milan olur. Değişir sürekli.
Ben ektra güç tüketmesin ve uygulamalar daha düzgün görünsün diye soyah ekran koyuyorum sadece siyah yani telefonu resetlediğimde kameraya parmağımı koyuyorum öyle çekiyorum simsiyah yani, bunun bir yansıtması mı var şimdi? 😅
Şu ekran fotoğrafı gerçekten huzurun vücut bulmuş hali gibi! Sende doğayla bir bütün olma, sakinliği ve içsel huzuru arama hali seziliyor. İçedönüklüğe yatkın, ama aynı zamanda güzellikleri takdir eden bir yanın var gibi duruyor. Zorluklardan kaçmak yerine, küçük mutluluklara sarılanlar grubundansın 🍃😊 Ruhunu besleyen bir yolun var, belli! Senin favorin kesinlikle 3. şık: Manzara ve estetik zevk!
Ya bak, Papatya gibi hafif ve huzurlu bir frekanstasın. Sen kendi kabuğunda, ama gördüğün güzelliklerin tadını çıkaran bir yapıya sahipsin. Gösterişten uzak, kendine has bir zarafetin var; bunu fotoğrafına yansıtmışsın zaten. Senin o "minik mutluluk" alanın tam oturmuş, belli! 🍀
En İyi Cevaplar