AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Onların kafaları farklı calisiyor
Sorumlusu olmadığım saçmalığın faturası bana kesildi işe
Sen fazla şımartmışın
Sanmam. Dozunda bence. Öyle parvane olma durumum yok. Annesi şımsrtmış ama onu fark ettim
Sende verdikçe vermişin
Yoo olması gerektiği kadar fedakarlık gösterdim. Müstereklik bunu gerektirir öyle taktik vs işim olmaz
Evet aslında haklısın ama gel görki ilişkilerde tek düze yol alamıyorsun mutlaka bir noktada değiştirmek gerekiyor kendini
Ben değişirim evlenince salarım kendimi itaatkar olurum sandı sanırm. Uyarmıstım da kisilik savasına gireceksen hiç evlenmeyelim. diye de olan oldu
Ne kadardır evlisin
5 yıldır
Azımsanmayacak bir süre bu saatten sonra ne kadar be değişir bence soru işareti
Bitse de devam etse dw kul hakkına girmek bu.
Planın ne peki
Evren ve son 1 yılda çok şey oldu hepside malumun ilanı gibi duruyor
Ne iş yapıyorsun peki
İnsaat / emlak
Ekonomik özgürlüğün sana yetecek düzeyde mi
şu an için yok zaten maddi konularda sürekli sıkışıĝız vs diyerek beni manipüle etmeye çalışıyor farkındayım benim işsiz kalmamdaki sebepte o. Gelen iş tekliflerine de engel oluyor maddi olarak güclenmemden çok korkuyor
Ama sağlığımla ilgili ciddi sorunlara neden oldu bu stres üzüntü göze alacağım. Nafaka vs istemiyorum çok çirkinleşecek çünkü biliyorum tanıyorum
Gelişmeler nasıl
Bitti.
Ayrıldınız mı
Evet
Çok hızlı karar vermişsin sanki
1 yıldır bu sürecteydik zaten burada paylaştıktan sonra alınmış bir karar değil.
Şimdi planın ne
Baştan başlamak.
Bi süre bence evliliği düşünme
Zaten zar zor yenmiştim evlilik korkumu bu olaydan sonra imkansız zaten
Kaç yaşındasın
32 h
Yanlız mı yaşıyacaksın peki
Elim ayağım tutuyor şükür kimseye yük olmanın anlamı yok
Harika zaten emlakçı tarzında bi işin vardı sanırım
Bakalım
Umarım hayırlısı olur senin için istediğin zaman yazabilirsin bana ama sorudan değil tabi artık 😜
Sanmıyorum yazacağımı.
Peki
Arkadasım boşan diyenleri bir kenara bırak hepsi boş muhabbet bekara kolay tabi
Ben bu soruda majör sorunun ne oldugnu anlamadım darp varsa ayrı ama tartışma diyorsan evli olup tartışmayanmı var
Yav senin gibi eş istiyorum. Ayaklarını öperim gece masaj niyetine ama işte nerede sıkıntı tip onun bacağına dolanırsınız.
Amaaaan erkek milleti değil mi köküne kibrit suyu 🙄
Sevmeyi bilmiyorlar ben olsam nazik davranışlar sevgilerimi
Kızım. Kesinlikle hemcinslerimi kötülemek gibi bir niyetim yok, yanlış anlaşılmasın ama bazı kızlar da öyle. Yani böyle kızlar da var erkekler de fakat hala sırrını çözemedim.
Erkekler öyledir zaten daha yeni mi anladın sevilince qötleri kalkar bu durum hiç sekmez
bekara karı boşamak kolay desem klişe gelir ama öyle bence önemli olan ilişkiyi kurtarmak
Çok geçmiş olsun ben ilk yazmış olduğun soruya göre cevap verdim
Insanlar kendinden ödün verdikce bunu kullanmaya başlıyor. İdare etsen daha fazlasini beklerler etmesen az anlayışlı ol derler bilemedim ne yapsan.
Iste kıymetin bilinmez bende ayni hatayi yaptim maalesef alttan al parasi yok diye para harcatma derken sonuc ne ilk çöpe atilan biz oluyoruz. Neyse hayırlısı olsun ne diyeyim. Allah iyi insanlarla karsilastirsin
Onu karşınıza oturtun, ona durumu açıklayın ve ona bu şekilde davranmasından hoşlanmadığınızı söyleyin daha sonra anlamazsa ayril gitsin
Sevilen kötü davranmaz ki
Bende öyle sanıyordum hatta tanıdıkça daha çok sevecek emindim. Ama sevgisini garantilemiş saydı sonrası gerçek yüzü. Kendine sınırsız hizmet ve ilgi bekliyor olmayınca durumlar bozuldu
Genelleme yapmak lazım her insan öyle değil maalesef olanlarıda var bunu kendisi davran kişiye sormak daha net bir cevap olur.
Erkekler sevilmeyi kaldıramıyorlar
Erkeklerin hepsi böyle seninkine özel değil
Artık elde etmis oldugu icin oynadıgı rolü birakiyor
Bazı erkekler cidden kadını taşıyamıyor...
Bilmiyorum onlar yaratık dnjffj
Sevilince hep baş üstünde tutup daha çok sevdim defalarca yarım kaldım...
Bi özgüven geliyo :)
Beni bırakamaz havaları var zaten. Baskaları beni övüp sayınca benim eşim deyişi değışiyor. Hava atar gibi rahatsız ediyor insanı
İdare etceksin bu yastan sonra kolay gelsin :)
Allah yardımcın olsun
Amin
Sevilmeye alışık degiller
Buda olabilir ama karşındaki insan uğraşiyor çabalıyor bari buna saygısı olur insanın
Her erkek ya da kadın bir değil ki.
Allah hayırlı karakter sahibi insanlarla karşılaştırsın.
Kekliği cebe alıp yola devam ediyoruz
İyi aferin size
Buzi seven olduda biz mi kötü olduk
Kendinizi üzdürmeyin.
vzgecilmez hissi
Her erkek kötü davranmaz
Elde gördükleri için..
sevgi onlara agir geliyo cunku
Yani evet bende bir erkeğim ama erkekler sevgiden cidden anlamıyor en azından ben anlıyorum doğam gereği çok duygusalım bu arada anlatmak istedim
Boşanma ilgisini kazanmaya çalış
Hayırlısı olsun adına.
Dertleşmek istersen...
Hic anlamam bunu bende
bi yerleri kalkıyo
Yanlış insanları sevince böyle oluyor işte
Demek ki sevmiyor maalesef
NE zaman iyi oldular ki
Karaktersizler öyle
Hepsi öyle ya
Yok ya hepsi değil var adam gibi evine eşine saygısı sevgisi olan herkes aynı değil hakkına girmeyelim yinede
Erkekle alakalı deyil seninki adam deyil bacım
altyapıları kaldımıyor fazla sevgiyi
Karaktersiz oldukları için
Nankörlük işte insanlar böyle
Boşan gel ben burada bekliyorum
Saygısız bir eş olmamasından daha iyi
İnsanlar yalnızda yaşayabilir. Yeterki bir eşim olsun saygısız olsun diyecek kadar düşmedim daha o yokken de yaşıyordum sonuçta
İşte bunu bulan va rmı
Biz kadınlar da öyleyiz farkında değil misin?
başkası etkilemiştir
Kendini Tekmis Gibi Hissediyor
Sana ole gelio
Mutsuzsaniz bosanin belki daha ii olur
Karakter meselesi diyelim
Alışılmadık kalçada don durmaz.
Kıskanç ya
Gotu kalkıyor cunku
Bir tarafı kalkmış
Yasiniz kacti?
Kalkıyor bitarafı...
alakası yok