Birine bakarken , başka bir insanı hatırlamak.. yanında olduğun kişiye hakaret mi?

Belkide her şey beyninin bir oyunuydu,
Yalnızlığa karşı çıkıyordu nöronlar,
Bir nokta sekiz milyar olasılıkta birdi,
Sahi.. o kadar mı acizdi insan? Bir yanılsamaydı..

Zamanın çok ötesinde bir tek kalmışlık,
Hükmünde bir şey yok, cebinde umuttan yana bir kalmamışlık..
Pek çok şeye inanmış insan.. fakat pek azını bilmişlik..
Senki zaman çatlağında bir yolcu... Burdan çok uzakta bir yaşanmışlık...
Birine bakarken , başka bir insanı hatırlamak.. yanında olduğun kişiye hakaret mi?
Birine bakarken , başka bir insanı hatırlamak.. yanında olduğun kişiye hakaret mi?
Birine bakarken , başka bir insanı hatırlamak.. yanında olduğun kişiye hakaret mi?
Birine bakarken , başka bir insanı hatırlamak.. yanında olduğun kişiye hakaret mi?
Birine bakarken , başka bir insanı hatırlamak.. yanında olduğun kişiye hakaret mi?
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar konu ben değilim ahahah
Birine bakarken , başka bir insanı hatırlamak.. yanında olduğun kişiye hakaret mi?
Cevapla