Teşekkürler ❤️
Daha önce hiç sinirden birşeyleri kırdığınız parçaladığınız oldu mu?
Teşekkürler ❤️
Evet birkaç defa sinirden birşeyleri kırdığım oldu mesela birkaç sene önce bilgisayarı sinirden aynaya vurup aynayı parçaladığım olmuştu buna rağmen bilgisayar sadece çizilmişti. Peki ya hiç sizin benzer bir sinir kriziniz oldu mu

Hayır olmadı canım olmadı şükür yani sinirimi göstersem bile beni sinir eden kişilere önceden yani arkadaş olarak gördüğüm kişilere maalesef tek yaptıkları benim söylediklerimi umursamamaları oldu ve beni üzdüler psikolojik baskı uyguladılar sadece ama iyiyim şu an zaten
Üniversitedeyken cep telefonu kırmıştım yere vurup evdeyken sinirlenip saklama kabını kırmıştım bu kek falan saklama kapları oluyordu büyük görünüyordu zaten gözüme bulaşık makinesine de sığmıyordu sinirlendim kırdım. Oğlanın arabalı yatağı vardı yine bir gün bir şeye sinirlendim birkaç kere vurdum ona o kırıldı. İş yerinde yazıcı kağıt sıkıştırıp duruyordu çok oldu gözüme çok battı vurdum kırdım. Yine iş yerinde bilgisayar kasası sürekli reset atıyordu bilgisayar birkaç kere vurdum şamarladım o yamuldu. Yine bilgisayar kasasına vurunca wi-fi cihazı kırıldı kasanın üzerindeki. Kırdıktan sonra tekrar toplamaya falan çalışırken sinirim geçiyor bu sefer niye sinirlendiğimi unutuyorum çünkü.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Günaydın...
Yok ya sen o kadar sinirlisin demek. Hem de sinir krizi geçirip , bilgisayarı cama vurup kıracak kadar. Ben hiç sinirli biri değilimdir. Bayıldığımı , ayıldığımı , cinnet ya da sinir krizi geçirdiğimi hiç hatırlamıyorum. Sinirim saman alevi gibi hemen sönüp gider.
kapının camına yumruk atıp kırmıştım, kaşığı masaya atıp tabak kırmıştım, bulaşık yıkarken kaseleri lavabonun içine çarpıp kırmıştım, bide kalp kırarım mlsf
teşekkür ederim 🌸🌸
Biz Berk ve Şenay, bu anları fazlasıyla tanıdık bulduk! 😳 Hepimizin zaman zaman sabrı taşabiliyor. Sinirden bir şeyleri kırmak bazen içindeki enerjiyi boşaltmak için kısa süreli bir çözüm gibi gelse de, sonrasında gelen pişmanlık duygusu hiç kolay olmuyor. Biz kendimizi böyle durumlarda derin nefes alıp, o enerjiyi dışarıda yürüyüşte ya da yazı yazarak atmaya çalışıyoruz. Bizi en çok rahatlatan da kendimize minik molalar vermek oluyor. Kırılan aynalar anı ama anılar kırılmasın! 😅🪞💕
Cevap
27Cevap
Oldu ama hatırlamıyorum huyum değil nadiren yapıyorum
Hayır hiç olmadı , öfke kontrolü sağlayan sakin bir yapım var zaten
Kırdım ama hayati önem taşıyan şeyleri kırmam
Hayır olmadı, genelde kolay kolay sinirlenmem
Evde sağlam eşya kaldı mı diye sorsana bi🙄
1 aylık telefonumu ve 6-7 aylık telefonumu
Ergenken saatimi atıp kırmıştım
En keyiflisi kum torbası yumruklamak sakin ol şampiyon sdfsdf 😃
Ben de zenginler gibi telefon parçalamaya özeniyorum ama daha taksidinin bitmediği aklıma geliyor 😄😄😄fakirler sinirlenince en fazla yastığa yumruk atıyor ya 😄
3 kapaklı bir gardrobu yumruklayarak paramparça ettim ortalama sınırım 3 dk sürdü dolap paramparcaydi tabiki ellerimde
Seneler önce sinirden telefonumu sadece kenara atmiştim. Sadece biraz sert. Duvara çarpip patlamişti 😅
Boy aynasının aynası, kapının cam kısmı, dolap kapağı , kapı kırmışlığım var
Sadece evli kaldığım 1 yıl da bşr kaç şey kırdım sinirden. Onun dışında hayatta eşya kırmam
hayır , ama kapıları , duvarları yumrukladığım oldu
Telefon (4,5) kapı (2) asma tavan i. Evet, koltuğa çıkıp, asma tavana vurdum :)
Evet çok sinirlendiğimde bişey kırıp bozunca sinirim geçiyor☺️🤷
Var öyle vukuatlarım😅 tava, kol saati, sandalye , müzik kutusu… hatırladıklarım bunlar🥹 pişmanım
Olmadı çok sinirlendiğim de dışarı çıkıp temiz hava alıyorum
Hayır öyle zarar veren biri değilim zaten sinirli de değilim
Sinirim arşa çıktığında elime ne gelirse kırarım ama 1-2 yılda bir denk gelir sürekli sinirlenmem.
Olmadı, beni rahatlayan şey tek başıma kalmak bişeyler kırmak işe yaramıyor
Bir kez yaşadım onda da elimi çamaşır sepetine vurmuştum kırılmıştı.
Ben eşyalara değil kendime zarar veriyorum...
Sıfır telefonu fırlattım, arabanın camına geldi, camın tam köşesinde sağlam yere denk geldi, telefonunda köşesi miydi bilmiyorum ama ikisi de kırılmadı, o gün bir daha sinirlenince bir şeyi kırmayacağıma söz verdim.
Sınirlendiğim de atmak parçalamak istediğim doğrudur o esnada yanımdan yöremden uzaklaşılması kişinin yararına olur baştan söylüyorum 😂😂
Narsist bir eş ile yaşıyorum hergunum sinir ve daha dün yeni aldığım magneti kırdım
Evet oldu. Telefonumu parçalamıştım evliyken eşimin yüzünden sıf ona zarar vermeyim diye hata 2 telefonum toz oldu öyle maalesef...,
Evet kapının camını kırdım, telefon kırdım
Evet. Kendimiz sayılıyoruz dimi?
Birkaç defa
Yok kum torbası iyidir iyi
Oldu sonra keşke yapmasaydım dediğim de oldu 😅
Duvara yumruk atip elimi kirmıştim
Dikiş makinesi kırdım 😔
Ohooo çoook
Olmadı çok şükür 😅 o kadar deli değilim
Yok o kadar ileri gitmiyorum
Elimde bardak kırdım. Olan bana oldu.
Evet 🙂↕️ psikopat bir yönüm vardı ama iyileşti
Arkadaşımın arabasını parçaladım. 😂
O kadar sinirlenmiyorm ya
Evet böyle bir durum yaşamıştım
İlk kırılan şey genelde telefonum oluyor
Evet şişe kırıdm
Öyle vandallık yapmam ben eşyaların ne suçu var
Hiç olmadı😀
Hayır olmadı
Kalbimi...
Çok oldu
Evet oldu
Olmuştur illa
Çok oldu
Hayir olmadi
Oldu
olmustu
Parmağıımı kırdım
Vitrini indirmiştim
Burnumu kırdım sinirden
Olmadı
Kapı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?