Merhaba arkadaşlar ben hiçbir yerde sevilemiyorum hor görülüyorum iyi niyetliyim?

Ve kimse beni adam yerine almıyor kafaya çok takıyorum artık biraz çekingen tedirgin davranıyorum böyle kendimi hep aşağıliyorum herkesi kendimden yüksek görüyorum neden bu insanlar hep hor davranıyor bana artık böyle görünmekten sıkıldım üzülüyorum kafaya çok takıyorum neden kimse beni adam yerine koymuyor
Merhaba arkadaşlar ben hiçbir yerde sevilemiyorum hor görülüyorum iyi niyetliyim?
Cevapla