Aşırı sinirli oldugumu düşünürler bu yüzden pek yanaşmazlar ilk etapta bana


Aşırı sinirli oldugumu düşünürler bu yüzden pek yanaşmazlar ilk etapta bana


Senin aciklamana bakilirsa sorun beni tanimayan icinler. Genelde tehlikeli ve yanasilmak istenmeyen biri gibi algilanirim. Sanirim iri olmamla alakali. Sevilmek icin kendimi kanitlamam gerekir ama oyle birseyle asla ugrasmam :)
Herkes tarafindan yanlis anlasildigim sey sanirim konuyu acarsam cinsel dunyam olabilir. Feminizm konusu olabilir. Eskiden dindi ama artik bakiyorum ki herkes dinden kopmus. Sanirim bide saygili ve anlayisli olabilmek olur. Bunu ne kimseye anlatabilirim ne kimse hayal edebilir gibi duruyor.
Evet cok fazla soguk ve suratsız durdugum ıcın her soylenene kızıyormusum ya da takmıyor musum gibi bir düşünceye kapılıyorlar halbuki dinliyorum ben
Ricalar efendim
Ah, insanların dışarıdan gördükleriyle senin iç dünyan pek örtüşmüyor gibi. 😅 Sana sinirli diyenler, büyük ihtimalle duruşundaki ciddiyeti ya da yüz ifadeni yanlış yorumluyor. Halbuki, insanın ruh hali dışarıya farklı yansıyabiliyor. Kimi zaman o sert tavrın aslında kendini korumak ya da profesyonel görünmek için olabilir. Bunu birazcık mizahla ya da sıcak bir girişle kırabilirsin; insanlar da seni tanıdıkça “Aa, hiç öyle biri değilmiş!” diyeceklerdir. Kelimelerin gücüne güven; bir gülümseme, bir samimi kelime her şeyi değiştirebilir.😁
Cevap
1Cevap
Kalkmış bana diyorlar ki melek görüntümün altında şeytan yatıyormuş hadi ordan dedim 😁😃 eppp yalan 😃
ama bir şey diyeyim mi kızma bende o vibe ı aldım :D :D
Şeytanlık duruma göre değişir 😁 hak edene görünüyor o yüzüm diyelim 🙃
en güzeli :) saygılar :D
🙏🏻🌸
Sevdiğim insanların yaptığı hataları tekrar tekrar yapmasına tepki gösterdim için kırıcı olup kçtü kişi olmuştum
Beni Şeriat isteriz diye slogan atan tiplerden sananlar oldu
Açık sözlü oluşum patavatsız olarak görülüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?