Çok romantiğim ve mutsuzum ne yapmalıyım?

Çok fazla romantiğim ve kendime uygun birini bulmakta zorlanıyorum. Biraz odun olmak istiyorum. Nasıl yapıcam bilmiyorum. Yapımı değiştiremem ama düzeltebilirim, ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
şunuda belirteyim cıvık cıvık romantik değilim yani :D sadece odun olan erkekleri seviyor gibi kızlar bilmiyorum :D
Çok romantiğim ve mutsuzum ne yapmalıyım?
Cevapla