Sevgilimi seviyorum ama asik degilim ( Cok mutsuzum ne yapmaliyim?

Ilk once bir iliski yasadim ve o beni terk etdi ondan 2yil sonra simdi ki sevgilimle cikmaya basladik 6aydir. sevgilimle cikmaya basladigim gunden hep ilk onceki iliskimde yasadigim seyleri hiss etmedigimi fark etdim. Canimi yakiyo asik olmak istiyorum ama olmuyor sikiliyorumda bazen. Heyecan vermiyo. ama katlaniyorum. sirf uzulmesim diye.. Terk edemiyorum etmek istemiyorum. Ne yapmaliyim :'( Cok iyi birisi beni gercekten sevdigini biliyorum. Baya yakisikli felan 4-4luk bir sevgili neden asik olamiyorum :((
Sevgilimi seviyorum ama asik degilim ( Cok mutsuzum ne yapmaliyim?
Cevapla