Yapmacık insanlar sence gerçekten tanınır mı, yoksa sadece rol mü yaparlar?

Yapmacık davranan insanlar, çoğu zaman sevilmek ya da kabul görmek için kendilerini olduklarından farklı gösterirler ama bu sahte tavırlar bir yerden sonra yorar hem karşısındakini hem kendini. Gerçek duyguların olmadığı bir iletişimde samimiyet kaybolur, güven yerini soru işaretlerine bırakır. Çünkü bir insanın içiyle dışı farklı konuşuyorsa, ne söylediği değil ne sakladığı dikkat çeker. O yüzden sence bir insan kendini sürekli rol yaparak var etmeye çalışırsa, bu onun gerçek bir bağ kurmasına engel olur mu?
Yapmacık insanlar sence gerçekten tanınır mı, yoksa sadece rol mü yaparlar?
Yapmacık insanlar sence gerçekten tanınır mı, yoksa sadece rol mü yaparlar?
Cevapla