Kadınlardaki artan erkeksiliği bir tek ben mi fark ediyorum?

Dış görünüşten bağımsız. Yüzü çok güzel, dışarıdan dişil görünen kadınların bile hareketleri, yürüyüşü, konuşma tarzları, vücutlarının hareketleri bir tek bana mı erkeksi gelmeye başladı? Gram seksilik, dişilik yok “çoğunda” benim bakışımda mı sorun var anlamıyorum?

Kadınlardaki artan erkeksiliği bir tek ben mi fark ediyorum?
Cevapla