Ben bir erkek olarak tanıdığım o kadar kadından şunu diyebilirim %80-90`ı narsistti.
Ben tanıdığım kadınlarda bu maddelerin hepsini gördüm.
Kadınların erkekler için yorumunuda merak ediyorum. Türk erkekleri hakkında yorumunuz nedir bu maddelerden kaçını ve hangilerini onlarda görüyorsunuz?
İşte narsist kadınların özellikleri nelerdir;
1. Aşırı Özgüven ve Kendini Beğenme
Sürekli kendini övme, fiziksel görünümüne aşırı önem verme.
Başkalarının kendisi hakkında düşüncelerine çok fazla önem verme ama aynı zamanda eleştiriye tahammülsüzlük.
2. Manipülatif Davranışlar
Duygusal manipülasyon yoluyla kontrol sağlamaya çalışır.
İstediklerini elde etmek için başkalarının duygularını kullanabilir.
3. Empati Eksikliği
Başkalarının duygularını anlamakta veya önemsemekte zorlanır.
Sadece kendi duyguları ve ihtiyaçları merkezlidir.
4. Sürekli Onay ve İlgi Arayışı
İlgi odağı olmak ister; sosyal medyada dikkat çekici paylaşımlar yapabilir.
Beğenilmek ve takdir edilmek için abartılı davranışlarda bulunabilir.
5. İlişkilerde Zorluk
Partnerlerini değersizleştirme eğiliminde olabilir.
Aşırı idealize etme ve ardından değersizleştirme (idealize–devalüe döngüsü) yaşanabilir.
6. Rekabetçilik ve Kıskançlık
Başkalarının başarısını küçümser.
Kadın arkadaşlarıyla rekabet hâlinde olabilir; özellikle fiziksel görünüm ve sosyal statü üzerinden.
7. Sınır Tanımama
Kendi isteklerini dayatır, başkalarının sınırlarını görmezden gelebilir.
"Ben merkezci" yaklaşımı vardır.
8. Mükemmeliyetçilik ve Kontrol İhtiyacı
Her şeyin kendi istediği gibi olmasını ister.
Kusur kabul etmez; hem kendinde hem başkalarında.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer