Bizim toplumumuzdaki insanlar neden narsist?

Ben bir erkek olarak tanıdığım o kadar kadından şunu diyebilirim %80-90`ı narsistti.

Ben tanıdığım kadınlarda bu maddelerin hepsini gördüm.

Kadınların erkekler için yorumunuda merak ediyorum. Türk erkekleri hakkında yorumunuz nedir bu maddelerden kaçını ve hangilerini onlarda görüyorsunuz?

İşte narsist kadınların özellikleri nelerdir;

1. Aşırı Özgüven ve Kendini Beğenme
Sürekli kendini övme, fiziksel görünümüne aşırı önem verme.
Başkalarının kendisi hakkında düşüncelerine çok fazla önem verme ama aynı zamanda eleştiriye tahammülsüzlük.
2. Manipülatif Davranışlar
Duygusal manipülasyon yoluyla kontrol sağlamaya çalışır.
İstediklerini elde etmek için başkalarının duygularını kullanabilir.
3. Empati Eksikliği
Başkalarının duygularını anlamakta veya önemsemekte zorlanır.
Sadece kendi duyguları ve ihtiyaçları merkezlidir.
4. Sürekli Onay ve İlgi Arayışı
İlgi odağı olmak ister; sosyal medyada dikkat çekici paylaşımlar yapabilir.
Beğenilmek ve takdir edilmek için abartılı davranışlarda bulunabilir.
5. İlişkilerde Zorluk
Partnerlerini değersizleştirme eğiliminde olabilir.
Aşırı idealize etme ve ardından değersizleştirme (idealize–devalüe döngüsü) yaşanabilir.
6. Rekabetçilik ve Kıskançlık
Başkalarının başarısını küçümser.
Kadın arkadaşlarıyla rekabet hâlinde olabilir; özellikle fiziksel görünüm ve sosyal statü üzerinden.
7. Sınır Tanımama
Kendi isteklerini dayatır, başkalarının sınırlarını görmezden gelebilir.
"Ben merkezci" yaklaşımı vardır.
8. Mükemmeliyetçilik ve Kontrol İhtiyacı
Her şeyin kendi istediği gibi olmasını ister.
Kusur kabul etmez; hem kendinde hem başkalarında.


Bizim toplumumuzdaki insanlar neden narsist?
Cevapla