Bu erkeklerin böyle bir anda ayı gibi güçlenmesi haksızlık değil mi?

Bayram tatili diye memlekete döndüm sınavlar öncesi çalışırım diye... ben üniversitede okuyorum 21 yaşımdayım bu erkek kardeşim olacak velet 17 yaşında ben geçen seneye kadar çocukluktan beri arada kıstırıp şakasına gıdıklardım. Yine evde kimse yok bunu gıdıklayım dedim... 1 senede veletin içine herkül girmiş sanki ; ben onu gıdıklamak ne kelime beni adeta oyun hamuru gibi origqmi kağıdı gibi eğdi büktü istediği şekle yani onun beni rahatça gıdıklayabilrceği şekle getirip öyle canının istediği gibi gısıkladı. Hatta bir noktada ellerimle kendimi korumaya çalıştım iki elimi bileklerimden tek eliyle kavradı adeta kelepçe gibi... kurtaramadım kendimi... belki 40 dakika filan gıdıkladı. İçim dışıma çıktı yani altıma işemediğim için şanslıyım.

Bu normal mi ya... 16 yaşındayken filan ben bunu alt edebiliyordum geçen sene... 1 sene içinde acayip bir şey olmuş. Normal mi bu?

Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Bu erkeklerin böyle bir anda ayı gibi güçlenmesi haksızlık değil mi?
Cevapla