bu zıkırle alakalı sıkıntıdan kurtulmak isterken sıkıntıya düşmeyin diye yazı var
madem bilginiz yok, okumuşlugunuz yok o zaman yazmayın
Selam... Şimdi bazı Ayet ve Esma'ların ebced değeri vardır bu sayı ile çekilmesi daha eftaldir ya da en az 100 dür mesela Ya Vedud ebced değeri 20 dir 20 çekilir büyük ebced değerine göre 20 ile çarparsın 400 okuyabilirsin bilinçsiz olarak çekilen bazı Esma'larda örnek 358 de bıraktın bu bir şifre olabilir ve bilmediğimiz bir bouyutun kapısının anahtarı olabilir varlıklarla temasa geçebiliriz karşımıza ne çıkacağını bilemeyiz bazı insanlar vardır mesela bir esma seçer ve bir türlü o esmayı okuyamaz Allah nasip etmez bazısıda vardı aynı esmayı milyınlarca kez çekebilir bu kişiye bağlı esma çeker iken ya da uzun bir sayı ile ayet ya da sure okumak istediğinizde sıkılırsınız esneme gelir o esnada esneme esnasında ağzınızı sımsıkı kapatın öyle esneyin ve bunu bütün esnemelerde yapın çünki... esneme esnasında negatif enerji veren varlıklar agızdan vucuda gırer ve ayrıca esneme geldiğinde agzınızı kapatır ısenız (esma sure ayet) okurken bu negatif enerji varlıkları içeride yanar.
her hangi bir esmayı çekmekte sıkıntı yoktur her hangi bir esmayı hacetiniz dileğiniz için çekmenızde sıkıntı yoktur zira Rabbinizi anıyorsunuz onu tesbih edıyor ve ne ısteyeceksınız ondan gelecegeını bılerek istıyorsunuz bundan doğal ve bır sey yok gerçek olanıda bu
soruyu ve cevapları tek tek okudum
1. gayb alemleri öyle herkese açılmaz
2. esma-ül hüsna, sureler, ayetler, bunlar insanlar içindir bunlar dilinde ve gerçekten kalbindeyse zarar görmezsin
3.insanları hakir görmen hiç hoş değil sadece sen müslüman değilsin
4. bence kafayı kırmışsın
5. neden bilmiyorum ama kötü bir enerjin var buradan etkiliyor beni
6. molla din alimi yada şarlatan imamlardan değilim şahsi görüşlerimdir
sayin din kardesim; evet esmalari okumak icin hocadan sayisinca talimatlar aldik..yani binler okunmasi gerekiyordu..evet annem okuyordu ve inanilmaz bas agrilari cekiyordu. ayrica bende cekiyordum.. basim patlayacak derecede agriyordu ve sinir hat safada cildiriyordum sinirden bende biraktim..inanirmisin esyalarin kendiliginden hareket etmesi cok korkutmustu..misal.. oturdugum odada perde normal oldugu halde camlar heryer kapali biri perdeyi kaldirip indirdi.. yani yanlismi okudum bilemiyorum ama..ne diyor herseyin sirrina vakif olacaksin yani biz insanlar icin cogu zarar oldugunu anlamis olduk okumaya gelince kedince sayi tut mesela bütün esmalari 100erkere oku sende bilesin ne cektigini..zararindan cok faydasi var lakin bazi olaylarin olmasi cok dogal korkarsan yapma..bide sikintin icin (ya halim) binbirkere..oku zerre zarari yok..rizik icin (er rezzak) cek sayi yok ama bin yaparsan daha cabuk ulasirsin..bide günahlari bagislayan isim vardi.. onu oku..gerisini yüzerkere oku yeter ama korkuyorum diyosan saydiklarimin disindakileri okuma..selam ve dua ile..
100 koyunu ve 1 koyunu olan iki davalı, davud rasule mescidin duvarından atlayıp aniden belirip gelmiş.
100 koyunu olan hile ile 1 koyunu olanın, o tek koyununu almaya açgözlü imiş.
davud allahtan korktuğu için secdeye kapanıp, adaletle hüküm vermek için allahtan yardım istemiş.
2015 te dünyada nice 100 değil milyarlarca koyuna bedel malı olanlar, diğerlerinin 1,10,100 koyununun birazını daha nasıl alırız diye açgözlülük içinde. komedi olan ve hatta nerdeyse olmayan adalet ise, hep o milyon, milyar koyuna bedel malı olanları kayırıyor. asgari ücret net 1300 olacak söz dediler, şimdi 70 lira vergi ile 1230 deniyor. demek 1 milyon koyun sahibi olanlara 70 lira vergi çok gelmiş ki onu da 10 veya 20 koyuna bedel malı olanlara yüklemek için hükümeti ikna etmeyi kolayca başarmışlar. söz vermenin önemsenmediği azgözlü dünyada, esma çekme ile düzelecek mi bu gidişat, rızıklar esma çekme ile mi adaletle paylaşılacak? Bunu düşünün lütfen. Ayrıca sinsi şeyatana kapılıp, kırıcı kelimelerle birbirimizi üzmemiz çok yersiz.
Cevap
5Cevap
Vesvese yapmış kendini korkutmuşsun oda ilginç bir durum tabi
Başka kapılarıda açar demek, dileğin haricinde artı bir sevap yada duaların kabulu yada kalbinin yumusaması gibi farklı seylerede sebep olabılır demek. Yoksa ıkı tane dua okuyup kalp gözünüz açılacak değil ya merak etmeyin okudunuzun manasında cin çağıran bir durum yok. ALLAH bize vekildir deyipde cinlere bulaşanı henüz görmedim hele korkutulanı hiç ;)
12000 okuyorum canım
bir iki değil
ama bir yerde okudum 12 bin okursa allahu teala duasını kabul eder diye yazmıs
bir yerde de çok okursa başka kapıları açar sıkıntıya düşersiniz sıkıntıdan kurtulim derken diye yazmıs biri
sitede gördüm bi dergi e dergi sitesinde
hayır zaten bazı ayetler var ki gözdeki perdeleri açıyor, bunu daha önce okumuştum
kendim de mülk suresindeki keşif ayetini okudugumda 3 gün gözümü kapattıgımda imajlar gördüm
kapalı gözle nasıl bişi görebilirim? uyanıgım ustelık
hanı ruyada degil
zaten o ayeti çok kez okuyan herkese aynı şey olmus
internette arastırdım
canım bak mantıklı düşünürsek bazı ALLAH dostlarının bile kalp gözleri yıllarca açılmamışken onda ibadetten sonra açılmışken bizim gibi dünyalık üzerine yaşayan insanların iki düre okumakla kalp gözü açılır mı benim kardeşim her gece yatmadan mülk süresini komple okur o neden birşeyler görmüyor erseydi yıllardır o ererdi :D yada o korkar bişeyler görürdü canım bak bendede cok zaman korkular oldu ama dualardan degıl vesveseden korkularının ustune gıt ve dini kaynaklarından arastır canım netten dgil
canım sureyi tümden okumakla birşey olmuyor
bazı ayetleri seçip okuyunca oluyor
misal mülk suresi 14. ayet keşif ayetidir, perdeyi açar
ermek değil bu, biz alim değiliz ki allah dostları görüyor zaten allahın yarattıgı diger alemleri
ama biz kaldıramıyoruz çok garip varlıklar var
bunları görmek hiç hoş değil
biraz zikirle içli dışlı olanlar bilir
okumayan kendi deneyimlemeyen biraz zor şu an anlaması
diyorum ya ancak deneyimden sonra konussun insanlar
yaşamadığı birşeyi nasıl anlayaca
canım ben kadiriyim bunu internete yaz ne olduguna bak canım egerkı hayatımda zıkır cekmemıs olsaydım sana yazmazdım zaten sadece durumunu çözmek ıstıyorum cunku bana büyü yapılmıstı ve bende senın dedıgın gıbı garıp garıp seyler goruyordum uyku tutmuyordu bunalıma gırdım bır ara halada etkısınden kurtulmus degılım ama o zıkır anlarımızda bu durum benden uzaklasıyordu senın durumunun tam tersı oluyordu canım vesveseden kurtaracak dualar bul onları oku bıde mulku artık komple oku ugrasma öyle tamam
ben şu an bişi görmüyorum
ancak mülk suresi 14. ayet ki keşif ayetidir zaten bu özelligi biliniyor
onu birşeyi ogrenmek için okudum bişiler gördüm
bir de esma okurken görüyordum, daha dogrusu eşyayı algılaman farklılaşıyor bunu ancak bilen bilir, 1,5 yıl okumadım geçti
ama bu hasbunallahu zikri için direk bunu yazmış olmaları beni şaşırttı, belki de bilmediğimiz birşey vardır bu durumla alakalı
tam başlamıştım yazıyı gördüm 1000 i de geçtim
bilmiyorum okusammı ki?
senin büyün çözüldümü
çözülmüştü ama bu aralar yine iki saatte bir uyanmaya kabuslar görmeye basladım yapanlarıda bır bılsen agzın acıkta kalır :) bu arada okusam mı bu ayetı dıye meraklardayım şu anda bırsey ogrenmek ıcın nasıl yapıyorsun dılegını duanı edıp sonrada ayetımı okuyorsun. cunku bneımde ogrenmek ıstedıgım seyler var bence sen bılgılı bır kızsın ve nazara falanda gelıyor olabılırsın asırı vesvese oluyor senınde uzerınde ALLAH yardım etsın okusam mıkı 14. ayetı merak ettıgını goruyor musun pekı merak ettım
geçen yıl okudum
tam sayı hatırlamıyorum
hacet namazı ya da farzın sonunda, mülk suresi 14. ayet xxxxx kez okunur allahım şu konudaki gerçegi bana göster denir diyordu
ben de öyle yaptım hatta daha az okudum, gözümü kapattığımda anlatamıcagım ımajlar beliriyordu
yani daha önce hiç görmediğim insana benzer ama vucutların bazı kısmı yoktu, ten göz rengi insanda olmucak tonlardaydı
Canım meraba senin için sordum ama korku olmuyormuş çok zikir çektikleri zaman ama şey dendi eğer çok korkuyorsa başlamadan önce 3 defa felak nas ve ihlası okuyum vucuduna dokunsun eger okurken korku olursada ezan okusun ezanın heralde sözlerini söylemen kastedıldı çünkü ezan olursa anında giderler ve asla yaklasamazlarmıs. Zaten unutma şeytan bomboş duran insanla uğraşmaz faydalı iş yapan insanla ugrasır. Bu ara çok sık oluyorsa parça parça oku yani bin yerine 50 gibi ayırarak oku umarım düzelr
maysa yazar mısın lütfen bekliyorum
baş kısmını yazar mısın ben bulurum
ilkbir iki kelimeyi lütfen
30. ayet mi canım? anladıgım mı?
tamam, ayeti aldım çok teşekkürler
kaç kez okuncak?
maysa o anlattıgın durum bende de var
etki etmiyor sanmıstım ama senin yaşadıklarının benzerlerini yaşıyorum
büyü
benim bildigim kalbin temizse icten dua ediyorsan bir defa okudugunda Allah kabul eder ama bir dilek icin 1200 bilmem kac defa okuyorsan buna kendini sartlandiriyorsan su kadar okumaliyimki dilegim gerceklessin diyorsan olmayincada okudum ise yaramadi diye bilirsin !
kalpten gelecek Hic okumadim sadece Allahim hakkimda hayirlisini ver dedim amma iyi amma kötü razi oldum ;)
bilmiyorum bir yerde okudum
12 bin okuncak diyordu
yok olmaz güzel din kardesım . Onlar zaten bu durumdan cekınırler ve yanına gelemezler HErseye Allahın adı ile baslayıp DUZGUN yaparsan partıgın yer temız abdestın olursa hiç bir şekilde korkma degil onlar SEYTAN BILE SENEDN KORKUP Kacar .ALLAHIN IZNI ILE kalbını ferah tutu oku
EL. HABIR esması cok guclu hizli tecelli eder okunmasi sakincalidir zikretmeyin zikir haline getirir surekli okursaniz bilmemeniz gereken cevrenizdeki es dost akraba kisilerin gizli hallerini ogrenebilirsiniz buda hos olmaz bu sefer maddi manevi sikinti yasamaya baslarsiniz etkuleri cok guzeldir cok hosunuza gider fakat devami iyi olmaya bilir Allah gizli olan herseyi bilmenizi istemez. google da her yazilana inanmayin. ornegin esmaul husna da celal esmalar da zikredilmez her ayet zikredilemeyecegi gibi her esma da zikredilmez yarar yerine zarar gorursunuz. bir rehberiniz bilen tecrube eden mutlaka olsun.
Kim korkutacak seni , ne saçma?
Sen kafanda böyle bir şey yarattıysan emin ol ki korkacaksın.
Dua okuyorsun dediin cümlenin anlamı : "Allah bize yeter, o ne güzel vekildir''
Allaha inanıyorsun her şeyin onun tarafından yaratıldığına inanıyorsn ve bir başka yaratılmış seni gelip nasıl korkutacak .
İnandığın inancın hakkını ver
kınayacagına biraz sakin ve tecrüben varsa ona göre konusabilirdin
bu işleri hiç bilmedigin belli lütfen sus
Hım benim bilmediğin senin bildiğin çok açık belli. İslamiyeti ne hale getiryorsunuz cahilce işler bunlar. DİNİNİN HAKKINI VER.
inşallah aynısını yaşatsın sana
o zaman görürüz
La havle :) İnsan ssana üzülsün mü kızsın mı soran?
SORAN şahis senin yaptıgın ayıptır. Senin şu an yaptıgın Kul hakkı almaktır. İLENDMEK yapılabılecek en kotu seylerden bırıdır ve gerı teper. Nasıl bir inanansın ki Böyle diyorsun! herkezın bıldıgı kendıne ama Allahın adını agzına alarak Nasıl böyle bir kötülügü ondan dilersin ! NAMAZ kılıyor olsan ne fayda eder böyle bi insansan
üzülcek ne var?
ben yazı okudum diyorum, sen hala üzülsek mi bilemedik diyorsun?
bazı sırlar var ki bilmiyorsun, deneyimlemiş olsan bunları demezdin
lütfen artık bana yazma
sen çok biliyorsun islamiyeti maşallah. Git önce Kuranı Kerim i iyice oku sır orada safsafta yapıp durma banada cevap yazma senin cahilliğinle muhatap olamaycağım dini bilgilerini iyice öğren ki gerçeği bul Selametle. Boş boş yazıp beni de günaha sokma. İslamiyet cehalet gitsin diye geldi senin gibi uyduruk sırları yok etmek için hadi Allah ıslah etsin seni.
HASBUNALLAHU VE NİMEL VEKİL : Allah bana yeter o ne güzel vekildir.
Bunu senin saygısızlığın için söyledim.. Hadi sen derdini şimdi Allaha anlat Soran
senin için şu an söylediklerimi tahmin bile edemezsin
maşallah kedi canını..
şu dini, iksir karışımları gibi şunu oku bu olsun
şunu şunu yap böyle olur gibi reçetelere bel bağlayıp,
o kafada ki amaç için gayretten, akıldan, çözümlemeden vazgeçilmesine reçetelerle işi halletme yoluna gidilmesine Allahın pekte hoş karşılayacağını düşünmüyorum.
bende senin kadar müslümanım, zibilyon kez dua et ancak dersine çalışmazsan sınavda başarılı olamazsın..
Allah'ı çok zikredince sıkıntıya niye düşesin. Mantıksız değil mi?
esma ve sureleri ayetleri kendi başına birrehber olmadan aşırı sayılarda okuyunca bazı perdeler açılıyor
deneyimlemediğin belli
bu bana özgü değil
ancak böyle okuyanlar bilir, gayb alemlerinin perdeleri açılıyor bu defa da insan kaldıramıyor gördüklerini
yani allahı zikrettin diye değil, keşfin açıldığından ve yapın bunu görmeye kaldırmaya müsait olmadıgından korkuyorsun
Peki sen deneyimle o zaman, binlerce yüzbinlerce zikir yap, aç perdeleri sonra gördüklerini bize yaz.
lütfen sen bi oku
cok rica ediyorum
bi mülk suresinin 14. ayetini sürekli oku
gördüklerini bize yaz o zaman anlarsın bana özel değil bu
oku sonra konus madem öyle
Ha ayrıca sadece dua ve namazla iyi insan olunmuyor, kendini yaptığı ibadetlerle diğerlerinden üstün görmek seni kötü insan yapar.
o senin suizanın
sorulan soruya bak senin yaptıgın hareketlere bak ayıp eden de benim hakkımda düşündügü şey kendinde var olan da sensin
ibadetim size degil allahadır, senin rızan icin de değil
ne düşündügün ise asla umrumda degil
cenabetsindir panpa :D
terbiyeli ol ben namazlarını kılan bir insanım şu an bile abdestliyim
ALLAH kabul etsin o zmaan panpa vesvese etme bana da dua et :) isim olarak ama daha makbul :)
sen kendin bi zahmet abdest al da kendine dua et
bi de tövbe et milletin namazlı niyazlı kızlarına cenabet dedim diye...
cenabet kçtü birşey mi ? ben boy abdesti almam asla. sen hakkını helal eder ödeşiriz :)
Şimdiye kadar hep okudun mu yeni mi başladın ?
sabah namazından sora az önce başladım 750lerdeyim
sen bişi yaşadın mı?
illa bu zikre özel değil sorum
başka ayet sure veya esmalarda oldu mu?
mülk suresinin keşif ayetini okumuştum korkutuldum evet ,bişey öğrenmek istiyordum hadimi geldi rahatsız etti
normal dua da bir iki tane okumuyorum herhalde
yüzlü binli onbinli sayıdan bahsediyorum
öyle elimi acıp allahım sunu ver el fatiha demiyorum ki
bir sürü okuyorum kabul olsun diye ne bilim
bi de bu tarz okuma yapanlar çoktur yani senin bilgin yok mu?
canım elbette ben okuyanı cok gordum hatta şu an bıle kız kardesım her sabah dualarını okur yanı onbınlı sayılarda okuynalarıda bılıyorum da kımse korkutuldum demedı bende okurdum yada bu sayılarda tesbıhler cektıgımız zaman bırsey olmaz hatta ıyı yollar acılırdı senın durumun vesveseden olabılır mı canım bıde hadımı gedı demıssın onu merak ettım
ya dilegim için başladım
manası neydi diye bi bakim dedim, bir yazı cıktı nette
sıkıntıdan kurtulmak isterken başka kapıları açtırıp sıkıntıya düşmeyin diye
ben bi ara çok esma okuyordum, bazı şeyler görmeye başlamıştım
sonra hocalara sorduk kendi aklında aşırı okuma dediler
esmaları bıraktım
o yazıyı görünce korktum yani
çünkü istedigim şey benim için çok önemli
başlamış da bulundum bilmiyorum böyle şeyler yaşayan biri belki vardır
bu şekilde devamlı zikirhalinde olmayanlaryazmasın
Canım ben devamlı zikir halinde olan insanların çok yakınındayım sen o ınternette yazanlara bakma kafa karıstırıcı seyler ve bence sen boyle guzel guzel dualarını okudugun ıcın ve nefıste bır seytan gıbı ınsana vesvese yaptıgı ıcın bu vesveseler senı korkutuyor parça parça oku napalım ama kafaya takma kafaya takarsan bu artar ve tekrar söyluyorum lütfen dinimizi kaynaklarından kur-an ve hadislerden yada islam alimlerinin eserlerinden araştır internetten değil internette herkes kafasına göre canm
maysa canım,
bi sorar mısın o zıkırlerı cok asırı sayıda okuyanlara benzer durum duymuslar mı?
bir de yazı yazan arkadaslara yanıt veremedim metin kısa cunku
kalp gözü değil bu açılan
perdeler farklı farklı imiş, göz, kulak, kalp böyle devam edermiş
biz gibi avamda kalp gözü açılmaz zaten, ancak ses duyma ve bazı sınırlı şeyleri görme olur
bu kalp gözü açılması değil elbet
canım sormama gerek yok kı sormuslugum vardı zamanında hayır olmuyor yasayan yok bılakıs ben korktugum zaman dahı daha cok dua okumam soylenmıstı ama senın ıcın yarın bır daha sorarım buraya yazarım inşaALLAH sıkma canını ve bıde anladıgım kadarıyla sende bıraz meraklıymıssın bu konulara böyle seylerde deneme yapma
mesela benım arkadas seytanı kahreden bır dua bulmustu okudu gece ruyasına seytan gelmıs :) ama yapma etme dedık tarıf edıyo kız harbıden korkunc yanı kızla konusup korkutmus :D canım
teşekkürler maysacım
evet okudum birşeyi rüyada görmek isteyenler şu ayeti okusun deniyordu
okudum
şimdi de bir yerde dilek için bu zikir okunur denmiş ama başka yerde kapıları açar denmiş
merak ettik sorduk, yapmadıklarını bırakmadılar
sana niye kötü birşey yazmıyorum bunu hiç düşündüler mi?
saygısıza aynıyla yanıt veririm
siz ne hakla burada soru sordum diye bana bu şekilde saygısızlık yapacaksınız ki
önce adam olun, sanki müslümanım diye bunların hakaretlerini çekmek zorundayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar