Kalbiniz gerçekten boş mu, yoksa sadece yanlış kişilere dolmaktan yorulduğu için bir süreliğine kapalı mı?

Bazen insan kalbim boş der ama aslında o boşluk, dolmak istemediğinden değil; yanlış kişilere verdiği değerlerle yorgun düştüğündendir. Kalp öyle kolay kolay kapanmaz, sadece hayal kırıklıklarıyla sessizliğe gömülür. Belki de artık biriyle değil, huzurla dolmak istiyordur. Peki senin kalbin gerçekten boş mu, yoksa sadece bir süreliğine kimseye açılmamaya mı karar verdin?
Kalbiniz gerçekten boş mu, yoksa sadece yanlış kişilere dolmaktan yorulduğu için bir süreliğine kapalı mı?
Kalbiniz gerçekten boş mu, yoksa sadece yanlış kişilere dolmaktan yorulduğu için bir süreliğine kapalı mı?
Cevapla