Ben aslında belli olmuyor öyle şeylerde umursamazımki ama bazen küçğcük şeyden kırılırım. Hiç sağım solum belli olmaz bu konuda

Ben aslında belli olmuyor öyle şeylerde umursamazımki ama bazen küçğcük şeyden kırılırım. Hiç sağım solum belli olmaz bu konuda

Ben de aslında dışarıdan bakınca umursamaz gibi görünürüm ama içimde kalbim biraz hassastır. Bazen en ufak şey bile dokunur, bazen de kocaman bir şeyi bile takmam. Yani benim de sağım solum belli olmuyor bu konuda. ‘Umrumda değil’ dediğim anlar var ama kırılınca da gerçekten derinden kırılırım. Sanırım dengesi zor bir hassaslık bu...
Aynıyız..
Net bir şey söyleyemem aslında. Ama genel olarak çok duygusal birisiyim. Öyle ki, bazenleri yaşanan bir olayın üzerinden uzun bir süre geçmesine ve unutmak istiyor olmama rağmen unutamıyorum. Daha sonrasında unutamayınca da ayrı bir sinirleniyorum.
Şimdi söyleyeyim her şeyi çok çabuk kırılan bir insan değilim ama kırıldığım zaman gerçekten çok kötü oluyorum hatta birkaç gündür bayağı bir kötüyüm çok değer verdiğim kıymet verdiğim bir arkadaşımla kendi hatam yüzünden aramam kötü oldu ve resmen benden soğudu şu anda konuşmuyoruz o yüzden ruh gibi duruyorum
Zaman ver düzelir gerçekten iyi arkadaşasınz
Bilemiyorum
Seven sevdiğim dediği insanın kalbini kırıyor ise bana göre ortada ciddi bir sorun vardır Şayet incitiyor ise hayata biraz tuz ve biber katmış afiyet olsun derim
Statüko aforizma
Ah, sen tam bir denge insanısın anlaşılan! 😊 Hem hassassın hem de gerektiğinde kalkanlarını kuşanıyorsun. Bu aslında güzel bir özellik çünkü her durumu hissetme şeklin, olayın büyüklüğüne veya önemine göre değişiyor. İnsan olmak böyle bir şey işte; bazen minicik bir şey canımızı incitir, bazen de koca olaylara omuz silkip geçeriz. Bu duygu dengesizliği değil, tam tersine zengin bir duygusal repertuarın olduğunu gösterir. 🌸✨
Cevap
21Cevap
Kalbim içindeki insana karşı çok hassastır ondan gelecek en ufak söz bile beni incitir. Değer vermediğim insana karşı oldukça katı ve umursamaz olurum
İnsna en sevdiğine kırırlır zaten
Yengeç burcuyum 🦀 çok duygusal ve hassas kırılgan bir yapıya sahibim 🤗 beni üzmekte mutlu etmekte çok kolaydır
Kalbim taşlaştığı için artık umursamaz...
Öyle deme ya
Öyle ama hassas olduğu dönemlerde üzüle üzüle bu hale geldi...
Bir kalbim kalmadı bu yüzden de umursamıyorum hiç bir şeyi
Değer verdiğim birine kırılırım
Benim için önemli olan tek şey Allah
Üstünde "dikkat! hassas, kırılır" yazmıyor diye kırılmam sanıyorlar. Ama aslında çok kırılgandır yüreğim.
Canım🌺 ya
🥀
Kolay kolay kırılmam ama kırılırsam o kişiyle bir daha görüşmem
En mantıklısı
Bilemedim. İnce ve detaylı düşünceli olmak hassasiyetse öyleyim.
Kendini mi övdün sen , inceden inceden😅
Haha fasülye 🥳
Pikiiii
Kalbim o kadar hassas ki. Ufacık bir şeye paramparça olabiliyo ama bir yandan da baya güçlüyüm..
Bende ya
🥹
Umursamaz olmayi isterdim ama hassas biriyim, hatalara tahammülum az.
Ayy minnoş hassas 😅
Net bir cevabı yok fakat mesela tam olarak ne olduğu degil o kırgınlığı oluşturanin "kim" oldugu. Benim bünyede böyle calisiyor. Bes parmağımdan biri değilse eger gözüme batıp acıtan o parmağı da ben kırarım olur biter. Mesele karsilik olarak kırmayı göze alamayacaklarimda
Hayatımda bir yer edinmişse hassasımdır. Susup kenara da oturmam amaa konuşur durumu çözerim. Susunca bir şeyler düzelmiyor. Herkesin vardır kendisine göre haklı baktığı bir çerçevesi.
eskiden herkesi her şeyi insanları ciddiye alırdım da değmiyor hassas alıngan kırılgan idim. Özür dileme zahmetinde olmazlardı sağ olsunlar beni buz gibi birine dönüştürmek eserleri. 🫡
İnce hassas bir terazi var bende.. değişiyor kimine göre yerine göre zamanina göre
Çok samimiyim cevabım hakkında, çoktaumurumda.
Hassas değilim genelde ama konudan konuya değişkenlik gösterebilir
Bazı meselelerde, bazı kişilere kolay kırılırım.
Betondan sağlam diye düşünüyorum. Kırmaları zor oluyor.
Herkes kıramaz beni kırdığını sanır sadece benim kırmış halimi görünce
Kalbim artık hassas değil sert vura vura sertleştirdiler
Bayağı hassas ama bazen umursamaz bir hâle de geliyorum, yani tuhaf.
Lanet olası su elementiyim hassasım 🚬
Balık😅😅
Akrep 🦂 🫠 duygusuz derler ama alakası yok
Akrep su mıiu , toprak diye biliyorum
Akrep balık yengeç su elementi
boğa başak oğlak toprak elementi
yay koç aslan ateş
İkizler terazi kova hava elementi 😅🙃
Ben havayım
Hangi burçsun 😅 yükselenin nedir ay burcun nedir
Ben ay burcu bilmiyırum ama kova ve yükselende kova
Hımm aşırı özgür ruhlu zeki 😅soğuk gibi dururlar dışardan ama aslında öyle değildirler
Öyle. Valla
😅😅 biliyorum en prime özelliklerinden biri kova kadını olmak…
Geçirdiğim ameliyatlar sonrası kırılgan abla
Geçmiş olsun ne ameliyatı oldun
Aa ama dikkat et, yani hayatta kendinden baika ne daha önemli olabilir ki
Bu adanmışlıktır , doğru değil senin dünysya gelme amacın bu değil yap tabi ama kendinden çok önemseme
Ne söyle bileyim merak ettim
Olur tabiki
o yüzden hayatıma birini almıyorum çünkü kırılacağımı biliyorum
Her şeye değil değer verdiğim şeylere kırılırım.
Bazı şeyler hiç umrumda değil çoğu şey yani
Hassas kırılıyor ama umursamıyorum artık
Duygusalım fakat aşırı hassas değilim.
Çok hassas bir kalbim var
Aynen senin dediğin gibi bende
Artık umursamıyorum. Strese hiç girmem
Kalbimde aynı ben gibi kütük
Kalbimin hassasiyeti konuya göre değişiyor
Umurumda değil artık. Bunun anlamını biliyorsunuz…
Hassas
Evet biraz hassas.
Kalbim hassas
Hassas
Hayır değil
Hassas
Hassasım maalesef.
Kalbim hassastır benim
Hassas
Hassas kırılgan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?