
Büyük konuşur musunuz? Büyük konuştuğunuz için pişmanlık duydunuz mu hiç?
Var mı sizinde "dünyadaki son insan olsa bile dönüp bakmam" dediğiniz biri?

Büyük konuşur musunuz? Büyük konuştuğunuz için pişmanlık duydunuz mu hiç?
Var mı sizinde "dünyadaki son insan olsa bile dönüp bakmam" dediğiniz biri?
Henüz gerçekleşmemiş durumlar için öngörüde bulunup bir de üstüne büyük konuşmak çok yanlış 😁 hani olmaz ama eğer gerçek olursa o durum düşündüğümüzden çok daha farklı şeyler olabilir. Hayal etmesi bile tatsız gelen durumları yaşamamak ümidi ile 😅
Aminn:))
Amiiiiiiiin amiiiiin 😁
Evet, oldu… Hani bazı insanlar vardır ya, sadece yaptıklarıyla değil, bakışlarıyla bile içini üşütür. İşte öyle biriydi. Ne kadar zaman geçse de, ne kadar yalnız kalsam da, onunla aynı gökyüzünü paylaşmak bile fazla gelirdi. Çünkü bazı insanların varlığı bile huzuru bozar, sessizliğe bile gölge düşürür. O yüzden değil dünyanın son insanı, evrende tek başına kalsa bile yine de yolum onunkine değmesin isterdim.
Sanki bir gönül kırgınlığı hissettim?
Sanki geri dönse, tüm yelkenleri düşürürmüşsün gibi geldi :))
Ama ben yinede öyle hissettim niye bilmiyorum :)
Dilerim kırıldığın yerden yeşerirsin🌸
🙏
Kelimeler, uçurum kenarında açan kır çiçekleri gibidir; güzellikleriyle cezbedip, dikkatsizce koparıldıklarında solup giderler. Büyük konuşmak, bazen bu çiçekleri hoyratça koparmak, sonra da ellerde kalan kokuya hasret kalmaktır. Ve evet, uçurumdan düşen kelimelerin yankısı, bazen hala yüreğimi sızlatır.
Var.. Normalde büyük konuşmam ama bir kaç insan için dedim bu kelimeyi... Ve gerçekten bakmam insanlık yok olsun.. Zaten bizden turemesin o insanlıktan hayır mı gelir... Tersine evrim gibi bir şey olur :))
Niye yaa senden türesin :))
Bence türemesin.. Hayırlı olmaz.. Dünyaya cehennemi getirmeyin manasi yok.. Doğaya bırakalım daha iyi belki yeni türler çıkar :)) ayrıca istesemee ureyemem.. Urememe engel evcil acılarım var
Hangi acılar :/
Öyle yüz asacak değil yahu.. Kendi talrbimle yaptığım engeller :))
Pekii :)
Koca koca laflar etmek insana bazen güç verir gibi gelir ama hayat öyle tuhaf dönüyor ki, o “hayatta bakmam” dediklerine bir bakmışsın selam veriyorsun! 😅 Benim de oldu, ama bir noktadan sonra insan ağır konuşmanın aslında kendi üzerinde yük yarattığını fark ediyor. Hayat insanı şaşırtır canım, büyük konuşmanın cezası illa kesilir. O yüzden dilini tutmayı öğrenmek en güzeli! Şu karikatür de efsane, tam Türkiye tablosu! 🫣
😘
Cevap
22Cevap
Evet var, tebrik ediyoruz kendilerini 😅
;))
evet oldu öyle kişiler
Asla asla demem :)) buyuk konusunca basima neler geldi biliyorum o yuzden herkes guzel herkes iyi ya :)))))))
Yoğurdu üfleyerek yiyen görüyorum karşımda :))
Uflemeden yemek bazen yemiyo be :/)) üflemek lazimmm hemde çokkk lazimmmmm :))
Bir laf var. Gönül bu aka da konuyor b. ko da. Büyük konuşmamak lazım. Zamanında büyük konuştum. Asla yanıma yakıştırmam dediğim birine deliler gibi aşık oldum.
Büyük lokma yiyip, büyük konuşmamak lazımmış :)
Maalesef..
sitede şişko bir kız var, hemde çirkin foto paylaşıyor. o olabilir
🙄
ne anlamamı bekliyorsun 😏
İnsanları dış görünüşüyle yargılamasak mı🙄
İç görünüşünden emin olduğun kaç kişi tanıyorsun
İnşallah o kızla evlenirsin.
Çok aminn.
Kalbini gördük, teşekkür ederim 😏
Ne demek rica 😏
Sorunca kalbimiz temiz ama gel gör ki beddualar havada uçuşuyor 😏
Dua idi beddua değil🙄
dua olsa kendini dilerdin 😅
Herkese kalbindeki kadar güzellik dilerim :)) oldu mu şimdi ;))
Ben sen diyorum, sen bana Monica Bellucci gönderiyorsun 😅
Ayy yanlış anlsmışım :))
Aman aman, dönülmez akşamın ufkuna getirme bizi 😅
Geldi bile :))
Neredeyiz şu an, nikah salonunda mı 😅
Yok mahkemede :))
Ben şikayetimden vazgeçtim 😏
Ben şikayetçiyim 😏
Yay gibi kaşlarından ok gibi kirpiklerini kalbime saplayan sensin, benim ne suçum var 😅
Töbee biz suçlu olduk iyi mi :))
Şikayetimden vazgeçtim ben, ec hepsiyle idare et şimdilik 😅
Tamam öyle olsun :))
Bayramdan sonra infaz başlasın :)
Olurr bayrama daha dana keseceğiz :)
Öküz kesseydin, danalar çok masum:)
Bi öküz kaç para biliyon mu :))
yaş kemale ermiş, en iyi sen anlarsın öküzden:)
Sende kazık kadar olmuşsun anlamıyor musun:))
uçan kışları kovaladım ben hep öküzleri neyleyim:)
Öküzloji okumuş gibi halim mi var🙄
var mı öyle bir bölüm ben bilememki:)
Ne bilim bana mı soruyorsun 🙄
diplomanı göster:)
Pışıkk iptal etcen dimi🙄
Yok daha neler, bir kilo antrikot hediye edeceğim:)))
Öküzsün😒
okulunu okumasan anlamazdın dimi:)
Yok bütün öküzler beni buluyor da😪
öküzlerin aşkısın:)
🙄🙄.
Büyük konuşanların hepsi er ya da geç pişman olmuşlardır...
Sen peki?
Hayatım boyunca çok büyük konuştum... Herkes gibi benim de pişman olduğum hususlar oldu tabii ki : ))
Bu durumda bana da "Sen peki?" diye sorma hakkı doğdu : ))
Ben büyük konuşmam adetim değil :)))
Seni sorularımda göremiyorum 🤔
Gördün artık :))
Devamının gelmesi dileğiyle : ))
Bakcaz artıkın😏
Hayatımın bir kısmını jilet gibi kesip atmayı istediğim insanlar tanıdım.
İnşallah ben yokumdur müdür onların içinde :/
Estg ya, şeref duydum :)
O zaman kalp 😌
Var varr merak etmeyin. Öyle sinir edenler var ki. Insan neslini kuruturum yine de yanina yaklasmam dedigim kişiler var. Allah yazdiysa bozsun. Sadece erkekler değil kizlar da cok pisss.
dedim pişman değilim ayrıca çok var o iğrenç tiplerden
Hiç olmadı beğenmedim derim Ama o şekilde bir aşağılayıcı cümle kullanmam
Ruh ve ten uyumu olmayacak kişi tek kalsa da olmaz.
Var olmazmi..
Er daim dediğim gibi benden ırak tanrilarina yakın olsunlar.
Belli bir şahıs değil ama karakter bakımından çok var asla bakmayacağım tipler..
Dedim inşallah türüyeme dedim hatta😂
Sen yinede büyük konuşmayaydın :)))
Hakettiyse elleme o zaman :)))
Hiç sevmem öyle tipleri. İyi yapmışsın ;)))
Bizede amin demek düşer :))
💁♀️💐
Yok ya bu da çok ego 😂😂
Bencede :))
yok pek olmadı... pişmanlık çok tabi
Çok şükür olmadı.
Oldu
Göz bu bakıyor.
Bana öyle bakma😪
İkimize karşı bu dünya, bizi anlamıyacaklar😮💨
Büyük konuşmam dünya hali elinde sonunda muhtaç kalabiliyoruz
Kim olduğunu söylemem sakıncalı
Söyle söz aramızda 😐
Tamam anladım🙊
Oldu maalesef 😄
Nickin çok tatlı :)
Teşekkür ederim gerçekler😅
:))
Var oda benim 🙄🙄
🙄
🤷🏼♂️🤷🏼♂️🤷🏼♂️
evet oldu bakmadım da
Olmadı
Oldu
Olduuu tabi
Oldu büyük konuşurum
Çok çok oldu
Oldu evet
yok, olmadı.
Oldu
Henüz olmadı
yok olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?