Geleceğe ve kendime dair hiçbir umudum kalmadı çare bulabilir miyim acaba?

Öncelikle selamlar. 2019 yılından beri hayatım çok kötü gidiyor. Hayatım başarısızlıklarla geçti. İstemediğim bir üniversitenin İstemediğim bir bölümünden mezun olacağım seneye. Hiçbir arkadaşım dostum kalmadı. Çok şükür annem ve babam var Allah onların yokluğunu göstermesin. Okulda derslerim kötü iyi gitmiyor. Yaş oldu 24. Çirkin bir çocuk olduğum için hiç sevgilim olmadı böyle hareketlendiğim durumlarda hep ağzımın payını alıp aşağı oturdum üzüldüm o yüzden o işleri bıraktım. Saf ve iyi niyetli oldum kimseyi üzmedim hep ezilen dışlanan aşağılanan kişi oldum. Ne yapabilirim hayat nasıl biraz da olsa düzelir? Ölmeyi bile istemeye başladım.
Geleceğe ve kendime dair hiçbir umudum kalmadı çare bulabilir miyim acaba?
Cevapla