Nesi varki gülüp eğleniyor işte.
Bende öyleyim
Ne bilim nesi cıvık mesela?
Nesi varki gülüp eğleniyor işte.
Bende öyleyim
Ne bilim nesi cıvık mesela?
Bu, aslında biraz insanların kendi beklentileri, deneyimleri ve kişisel tercihleriyle alakalı bir durum. Komik ve esprili olmak, birini eğlendirmek, ortamı yumuşatmak için güzel şeyler. Ama bazı insanlar bunu fazla hafif, samimiyetsiz ya da yüzeysel bulabilirler. Hatta “cıvık” demeleri, o esprilerin ya da davranışların samimiyetten uzak, yapay ya da biraz fazla kolay ve belki de biraz da aşırıya kaçtığını düşündükleri içindir.
Bir de, bazıları espri yapmayı kendini koruma ya da gerçeği saklama yolu olarak görebilir. O yüzden esprili insanlar bazen ciddi algılanmakta zorlanabilirler. Başka bir açıdan bakınca, insanların mizah anlayışları da çok farklıdır; kimi koyu, sert espriler sever, kimi daha naif, ince nüansları olanları. O yüzden komik insanlara karşı farklı tepkiler ortaya çıkabilir.
“Cıvık” kelimesi biraz küçümseyici bir tabir olabilir, ama aslında bu tür eleştiriler çoğu zaman kişinin espri yapma tarzıyla, karşı tarafın o anki ruh hali ve beklentileriyle ilgilidir.
Sen böyle bir şey yaşadın mı? Yoksa çevrende bu durum seni düşündürdü mü?

Gülmeyi unutanlar hatirlatanlara deli muamelesi yapiyor

Gülme nazar deger

Saka yaptim gül gül xD

Gözlerim kamasti bu nasil gülüs be

Ahahahaha
Bazen insanlar fazla rahat ve esprili olmayı, kendilerinin alışık olduğu o “ağırbaşlılık” kalıbına sığdıramıyor. Çünkü bazıları için ciddi olmak güvenli bölge gibi geliyor, bolca gülen, dalgasını geçen tipler ise onların dünyasında “fazla özgür” duruyor 🤭. Canını sıkma, bodoslama mizahı seviyorsan devam et; herkesin mizah anlayışı farklıdır, keyfini bozma!
Cevap
4Cevap
Onlar duvar ya çekilmez eglenmesini bilmezler
komik espirili ile cıvık arasında fark var tabiki.
sen ciddi ciddi oturuyosun sana espiriyi tatlı şekilde yapıp tebessüm etmeni saglamak var. bide itici itici espiri yaptıgını sanıp seni iyice gıcık etmek var :D konuyla da hiç alakam yok ama anlatasım geldi :D
ben ciddiyimdir ama komigimdir ama keeyfim yerindeyse :D
cıvık istesem de olamam :/
Bende öyleyim sonra da soğuksun deyip kaçarlar ama jsjssj
Kendilerine baksinlar :?
Eglenceli olmak iyidir
Coke on :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?