Sizler hayatınızda hiç böyle bir durum yaşadığınız mı?

Birine aşığım hemde deli gibi onu ilk gördüğümde benden bir şeymiş gibi hissettim sanki benim parçam yüreğimde bir boşluk vardı ve o doldurdu sanki hissettim yanına gidip konuştuğumda kokusu duyguları bana çok benziyordu dediğim gibi benim bir parçam sanki bu aşktan öte bir şey daha öncede aşık oldum ama bu başka kopamıyorum bu ruh eşi denilen şeylere de inanmıyorum ama ya gerçekten delirdim ya da beynim hayatına yeni birini almak istiyor

Güncellemeler
1 yıl
Onunla olamamız imkansiz statü farkı var ve bunu ona asla söylemem rezil olurum.
Sizler hayatınızda hiç böyle bir durum yaşadığınız mı?
Cevapla