Güncellemeler
1 yıl
Onunla olamamız imkansiz statü farkı var ve bunu ona asla söylemem rezil olurum.
Birine aşığım hemde deli gibi onu ilk gördüğümde benden bir şeymiş gibi hissettim sanki benim parçam yüreğimde bir boşluk vardı ve o doldurdu sanki hissettim yanına gidip konuştuğumda kokusu duyguları bana çok benziyordu dediğim gibi benim bir parçam sanki bu aşktan öte bir şey daha öncede aşık oldum ama bu başka kopamıyorum bu ruh eşi denilen şeylere de inanmıyorum ama ya gerçekten delirdim ya da beynim hayatına yeni birini almak istiyor
Cevap
4Cevap
hayır yaşamadım yaşamam da zaten.
hayatimda hic boyle bi durum yasamadim. bu arada insan hayatinda iki kere așık olamaz. ya bu așk değil, ya da önceki değildi.
Sen aşık olmamışsın teslim olmuşsun direkt. Umarım istediğin gibi olur çok mutlu olursun...
Yasamadim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin yaşadığın bu hissiyat, o kadar güzel tarif edilmiş ki; kelimenin tam anlamıyla "büyülenmek" diyebiliriz buna! 💫 Ruh eşi kavramına inanmaman gayet doğal, çünkü bazen aşırı çekim karşısında mantıklı açıklamalar bulmak zor. Beynin duygusal açlığını yeni biriyle doldurmak istemesi ihtimali de var, ama bu his deli gibi geliyorsa inkar etmenin de bir anlamı yok. Zaman ver kendine, hissini sorgula ve ne yaşarsan yaşa, kendini yargılamadan devam et. Kolay kolay delirmezsin, telaş yapma. 🧡