Sosyal medyada insanlar mesajlaşırken neden bir anda saygısız, agresif veya soğuk oluyor? Sen böyle durumlarla karşılaştın mı?

Allah aşkına, başıma gelince gerçekten çok şaşırıyorum ve üzülüyorum. Mesajlaşırken biri normal, saygılı ve hoşken, bir anda anlamsızca soğuklaşıyor, kaba konuşmaya başlıyor ya da gereksiz yere agresifleşiyor. Ne olduğunu anlamaya çalışıyorum ama çoğu zaman cevap bulamıyorum.

Sanki telefonun arkasına saklanıyorlar ve gerçek yüzlerini ortaya koyuyorlar. Gerçek hayatta böyle davranmayan insanlar, mesajlarda tamamen başka biri oluyor. Bu davranış değişikliği beni hem kırıyor hem de insanlara güvenimi azaltıyor.

Bazen düşünüyorum, acaba sosyal medya ve mesajlaşma ortamı mı insanları böyle yapıyor? Yazılı iletişimde duygu ve tonlama eksik olunca mı yanlış anlaşılıyorlar? Yoksa sadece arkamızda görünmeyince, cesaretle kötüleşiyorlar mı?

Benim için samimiyet, saygı ve dürüstlük çok önemli. Ama bazen bu değerler sosyal medyada yok oluyor ve bu da çok can sıkıcı. Sen de böyle durumlarla karşılaştın mı? Böyle anlarda ne yapıyorsun?

Sosyal medyada insanlar mesajlaşırken neden bir anda saygısız, agresif veya soğuk oluyor? Sen böyle durumlarla karşılaştın mı?
Sosyal medyada insanlar mesajlaşırken neden bir anda saygısız, agresif veya soğuk oluyor? Sen böyle durumlarla karşılaştın mı?
Cevapla