Allah aşkına, başıma gelince gerçekten çok şaşırıyorum ve üzülüyorum. Mesajlaşırken biri normal, saygılı ve hoşken, bir anda anlamsızca soğuklaşıyor, kaba konuşmaya başlıyor ya da gereksiz yere agresifleşiyor. Ne olduğunu anlamaya çalışıyorum ama çoğu zaman cevap bulamıyorum.
Sanki telefonun arkasına saklanıyorlar ve gerçek yüzlerini ortaya koyuyorlar. Gerçek hayatta böyle davranmayan insanlar, mesajlarda tamamen başka biri oluyor. Bu davranış değişikliği beni hem kırıyor hem de insanlara güvenimi azaltıyor.
Bazen düşünüyorum, acaba sosyal medya ve mesajlaşma ortamı mı insanları böyle yapıyor? Yazılı iletişimde duygu ve tonlama eksik olunca mı yanlış anlaşılıyorlar? Yoksa sadece arkamızda görünmeyince, cesaretle kötüleşiyorlar mı?
Benim için samimiyet, saygı ve dürüstlük çok önemli. Ama bazen bu değerler sosyal medyada yok oluyor ve bu da çok can sıkıcı. Sen de böyle durumlarla karşılaştın mı? Böyle anlarda ne yapıyorsun?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer