İnsanlarla iletişim kurmaktan kaçıyor musunuz?

İşe yeni girdim. Çalıştığım yerde millet sohbet ediyor kaynaştı ben o kadar konuşmuyorum iletişim kurmuyorum. İçimden de gelmiyor. Sezonluk çalışıyorum. Çalışma arkadaşlarımın bir kısmı burada Millet yemekhanede oturup sohbet ediyor ama ben kendim odamdayım mesela. Kimseyle kötü değilim fakat sohbet edemiyorum. İnsanlarla konuşmak iletişim kurmak beni çok yoruyor. Kimseyle lazım olmadıkça konuşmuyorum. İşimi yapıp geçiyorum. İş dışında kimseyle sohbetim yok. Kadınlarla da aynı şekilde erkeklerle de. Gördükçe ettikçe selam sabah öyle. Aslında hiç insan içine çıkmak istemiyorum. Dünyada tek başıma kalmayı tercih ederdim. Bazen kendimi çok yalnız hissediyorum ama bazen de işte böyle yalnız kalmayı istiyorum. Kimseyi istemiyorum. Aslında sanaldan birileriyle sohbet etmeye çok alıştım. Sanaldan sesli veya yazılı şekilde çok koyu samimi sohbet etmeye alıştım. Çünkü çok rahat önyargısız oluyor. Böyle olunca konuştuğum insanlara karşı içimden geldiğim gibi olabiliyorum ama gerçek hayatta reelde öyle değilim

Güncellemeler
1 yıl
Geriliyor gibi hissediyorum.
İnsanlarla iletişim kurmaktan kaçıyor musunuz?
Cevapla