Karşı cinsle mi daha iyi anlaşıyorsunuz, hemcinslerinizle mi?

Karşı cinsle mi daha iyi anlaşıyorsunuz, hemcinslerinizle mi?


Ben hemcinslerimle hiç anlaşamam 😂 tanımam etmem denk gelmişiz mesela bana gıcık oluyor, bi kendini gösterme çabaları falan 😂 karşısında kim olduğunu bilmiyor tabi napsın kıyamam 😂 daha görmeden ışığımın gölgesinde kalıyor görse tanısa ne yapar acaba 😂

Çok tatlış, minnoş, elma şekeri gibi bir insanım aslında bilen biliyor 😂 (o yüzden benle uğraşmak sadece aptallık olur) 🤗

Güncellemeler
1 yıl
… …
Karşı cinsle mi daha iyi anlaşıyorsunuz, hemcinslerinizle mi?
Cevapla