Benim yaşıtım kızlar hep enerji dolu ve mutlu yaşarken ben neden böyleyim?

Biliyorum tek suçum öğretmenlik okumak sırf öğretmenim diye atanmak zorundayım çünkü iki yıldır neredeyse kimseyle tanışmadım gezmedim evden de pek çıkmıyorum ama sonu da gelmiyor bakıyorum yaşıtım kızların hep sevgilisi var gece gündüz geziyorlar eğleniyorlar ama benim hayatım boşa geçiyor üstelik saçlarım da beyazlamaya başladı tek suçum bu mu gerçekten

Benim yaşıtım kızlar hep enerji dolu ve mutlu yaşarken ben neden böyleyim?
Cevapla