Bazı soğuk adamları çok seviyorum ya? Ya siz?

Ama kendini bişey sanan ukala, umursamaz ve duyarsız değil... o kötü..

Soğuk ruhsuz.. bayılıyorum..😧

Ben neşeliyimdir ondan heralde..

Siz nasıl seviyosunuz?

Bazı soğuk adamları çok seviyorum ya? Ya siz?
Cevapla