Ama kendini bişey sanan ukala, umursamaz ve duyarsız değil... o kötü..
Soğuk ruhsuz.. bayılıyorum..😧
Ben neşeliyimdir ondan heralde..
Siz nasıl seviyosunuz?
Ama kendini bişey sanan ukala, umursamaz ve duyarsız değil... o kötü..
Soğuk ruhsuz.. bayılıyorum..😧
Ben neşeliyimdir ondan heralde..
Siz nasıl seviyosunuz?
Cevap
9Cevap
İkizlerim , soğuk dururum ama ortamda iş alanimda ciddi olurum içten neseliyim ama hiç yüzümüz gülmedi çin dışa nötr dururum
İkizler neşeli oluyor genelde
Oluyoruz da hayat neşesi mi biraktikar bizde , yalnız hisssiz kendi başınayiz
Soğuk adami at derin dondurucu ya iyicene soğusun
Soğusun... Yerim onu♥️😍
Ahzhhsbxbdbdbd💗💗
Yalarun onu
Bende tam tersi bir haldeyim neşeli değilim sakin biriyim ama beni kendime getirecek neşeli biri iyi olurdu
oğlak dene abla, ikizler kova sana göre değil mesela.
Olabilir.
ne burcun
Başak
ondan öyledir sendeki bu istekk
Alfa
Evet 😟😍🥺♥️
Kadın versiyonummuş bu
:)))) hehhehe
Anlıyorsun bu sevme isinden
Yesss♥️😍♥️
Dışardan bakınca soğuk ama tanıyınca samimi 😎
Mantıklı insanın hali bir başka oluyor tabi
Güzel seviyoruz
Soğuk insan seven ilk kişi sensin
Karakteri bozuk olan umursamaz soğuk sevmem.
Karakterli ve hafif tebessüm ediyorsa, bana gülüyosa çok severim
Zaten kadın olsun erkek olsun karakter yoksa bi hiç o
Aynen 😀
Hep te karaktersiz insanlara denk geldik biliyor musun
Offff evet sorma ya😦
Hele ben narsistten çıktım daha yeni😡
Ee unuta bildin mi bari
Aman unuttum gitti be gözümde değersiz artık
Bende unuta bilsem bi
Sana zarar veren biri değerli değildir unutma bunu. ♥️🦋🤍🌈
Birde kalbime anlatsam bunu
😟 ennnn çok kendini sev.♥️ Onu en çok sevme 😊 unutursun
Kendimi öldürmez sem unutucam
Kızz delirme 😧 yapma öyle bişey
Sen değerlisin egonu yükselt
Bu durum beni bitirdi
Kuzum nolur bu kadar güçsüzleşme..
Hayat tek ondan ibaret değil, bir sürü seni seven karşılıklı aşk yaşayacağın insan var.. Ne taliplerin var bilemezsin 😊
Tm da eşya yi nereye koyayım bi başına çocuklar a yaracak yer nasıl ayarlayim
benim sevgim bi yana zorluklar bi yana
Ne oldu ki?
Anlattım işte napicam bilmiyorum ev sahibi eşyaları çıkarmam lazım
İnşallah durum düzelir..
Yok daha kötüye gidiyor annem de attı bizi akşam
E nerde kalıyosun şimdi peki napıyosun
Sokak
Kadın sığınma evine gidin kizzz
Gidemem
Aynı be bayan
Boşa konuşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Soğuk ama o “cool” havası olan adamlara gerçekten farklı bir çekicilik yüklendiğini inkâr edemem, beni de zamanında epey etkilemişliği var 😏 Kibirli ve burnu havada olanlar apayrı bir kategori, onlardan gına gelir, o başka. Sen de neşelisin diye herhalde denge arıyorsun, çekim yasası işliyor diyelim. Enerji farkı bazen çok çekici olabiliyor, senin dediğin gibi. Ben ise çok aşırı mesafeli olana uzun süre dayanamam, ilgi yoksunu kalmak hoşuma gitmez 😂 Ama karakter mesafesi ve gizemi olan biri cazip durabiliyor, itiraf edeyim!