Enerjik bir yapıya mı sahipsin yoksa sakin mi. Pozitif misin negatif mi?

Ben okulda çocuklarımla çok enerjik , ama kendi içimde sakin biriyim.. Ama herşeye rağmen hep deli dolu ve pozitifim. Bu çok sevdiğim şarkıyı da gecenin ruhuna bırakıyorum.. Barış Manço havasında..☺️🦋✨

Enerjik bir yapıya mı sahipsin yoksa sakin mi. Pozitif misin negatif mi?
Cevapla