Enerjik bir yapıya mı sahipsin, yoksa sakin mi. Negatif misin, pozitif mi?

Ben kreşte çocuklarımla çok enerjik , ama kendi içimde sakin biriyim.. Ama hep pozitifim. Bu çok sevdiğim şarkıyı da geceye bırakıyorum☺️

Enerjik bir yapıya mı sahipsin, yoksa sakin mi. Negatif misin, pozitif mi?
Cevapla