Biriyle tanışma aşamasındayız iyi biri gibi önemsiyor konuşuyoruz ama tipini beğenmedim bu yüzden içime sinmiyor ne yapmalıyım?

Şimdiye kadar bütün ilişkilerimde tipe baktım
Ve hiç mutlu olmadım
Bu sefer karakterini sevmeye çalışırsam mutlu olur muyum?
Biriyle tanışma aşamasındayız iyi biri gibi önemsiyor konuşuyoruz ama tipini beğenmedim bu yüzden içime sinmiyor ne yapmalıyım?
Cevapla