Sizce bu hayatta en çok neyini kaybetmek çok ağırsın?

Şimdi “Leyla:… Hayat… Aşk… Adalet…” Dizisini izliyorum. Leyla çocukluk aşkı Cihan’ı kaybediyor, onu toprağa verirken mezarı başında hüngür hüngür, büyük acı içinde ağlıyor. Açıkçası bu dizi bana hep çocukluktan gelen, gerçek bir aşkı çağrıştırıyor. O an düşündüm acaba bu hayatta en çok neyini kaybetmek çok ağır ve dayanılmaz gelir? Hep bu hayatta evlat acısı kadar ağır bir acı yoktur diyordum. Ama Allah bana sevdiğim adamın ihanetini görüp ne kadar çok sevsem de bağrıma taş basıp o acıyı yaşamayı gösterdi. Şimdi dizideki o kederi görünce aklıma o geldi. Galiba bu hayatta en çok sevdiğin, aşık olduğun adamın ihaneti, onu bir şekilde kaybetmek hayattaki en ağır imtihan, en acı keder. Peki siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Bu hayatta en ağır acı evlat acısı mı, anne, baba acısı mı, kardeş acısı mı, sevdiğin adamı veya kadını kaybetmek mi?
Sizce bu hayatta en çok neyini kaybetmek çok ağırsın?
Sizce bu hayatta en çok neyini kaybetmek çok ağırsın?
Cevapla