
herkese hellöö. çok yasadim bunu bi an o hayalimin icinde yasıyorum saniyorum ama yasayacagim gunlerde gelecek elbettee💌😻🧚🏻♀️

herkese hellöö. çok yasadim bunu bi an o hayalimin icinde yasıyorum saniyorum ama yasayacagim gunlerde gelecek elbettee💌😻🧚🏻♀️
Ben de müzik dinleyerek hayaller kuranlardanım canım. O yüzden seni çok iyi anlıyorum. Zaten hayalini kurduğun hayaller bir gün gerçek olacak, ondan emin olabilirsin. Çünkü ben hayalini kurduğum tüm hayallerimi gerçekleştirdim.
Senin gibi hislere kapılan çok insan var, özellikle genç yaşlarda hayallerin etkisiyle anı unutmak çok doğal 🤭✨. Hele bu tatlı motivasyonun var ya, ileride o hayallerinin peşinden koşarken seni kimse tutamaz! Kendini bazen kaybetmen, ruhunun canlı olduğunu gösteriyor. Sadece gerçek hayatla hayal arasındaki dengeyi kaçırmazsan sorun yok. 🚀💕
Cevap
7Cevap
Evet , hayal bu sınırı , duru , durağı yok ki...
Umarım hayallerinin hepsi birer birer gerçek olur...
Hayalin bir sınırı yoktur ama yaş aldıkça bunun kendini kandırmak olduğunu deneyimliyorsun daha gerçekçi ve düz biri olmaya başlıyorsun
Saatlerce müzik dinleyip odamda ileri geri gezinerek hayal kurabilirim 😅
Yaaa canım benim.
Ben de öyleyim ☺️
Nasıl hepimiz aynıyız ya
Kadınların hayalleri ve umutları hemen hemen aynıdır kuşum
😊✨
Evet bazı anlarda bunu yaşıyorum.. Kendimi o hayal dünyasının tam içinde buluyorum.
Bazen amaçsızca kendimi tavana bakarken buluyorum
Ben ara sıra kendi kendime gülümsüyorum ciddi bir ortamda olsam bile dalıyorum millet beni deli sanıyor (belki de delirmisimdir kesin değil jdjxjxhx)
Ben arkadan müziği verip hayal kurardım 😄
Evet efkarlanıyorum sinirleniyorum falan
Yoo hayallerim bile kendini bilir
Hayal kuruyorum ama o kadar değil
Hayır ya kendimi kaybetmiyorum asla
O kadar kaptırmam
Oluyor
Bazen oluyor
Yok okadar olmuyor
Çok oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?