40 yaş üstü erkekler niye kızları yaşındaki?

Kızlara yürüyorlar, bir 4-5 sene sonra erkekliginiz biticek ne yapacaksınız, parayla mı tutacaksiniz kızları 😄
40 yaş üstü erkekler niye kızları yaşındaki?
Cevapla