Kadınlar mı daha merhametli duygusal yoksa erkekler mi?

Erkekler neden biz kadınlar gibi duygusal, narin, değiller bir çoğu duygusuz kalpsiz denecek kadar duyarsız olabiliyor benim eşimde öyle benim gibi duygusal bir yapısı yok aşırı duygusuz mesela ölmüş bir hayvan kafasi kopmuş bir bebek ya da cocuk görse tepkisiz ama ben ağlıyorum o yüzden bende ona kalpsiz duygusuz diyorum mesela ben çocukluğumdan beri kurban kesilirken bile bakamam görsem ağlarım aşırı duygusal bir insanım ama eşim kalpsiz duygusuz denecek kadar kalpsiz birisi? Erkekler neden bir cok şeyde bizden farklilar?

Kadınlar mı daha merhametli duygusal yoksa erkekler mi?
Cevapla