Birini görmezden gelmek değil de nötr olmak istiyorum ne yapabilirim?

Arkadaşlar sevgilimle ayrıldık aynı yerde çalışıyoruz 1 hafta olmasına rağmen hemen sevgili yapmış kendine çok acı çekiyorum bunu belli etmemeye çalışıyorum ama bu olmuyor onu duymazlıktan geliyorum görmezlikten geliyorum ama bu çok belli oluyor nötr davranmak istiyorum ne yapabilirim
Birini görmezden gelmek değil de nötr olmak istiyorum ne yapabilirim?
Cevapla