Havalı kendisini çok beğenen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Özgüvense tamam ama ego varsa hayır … bana kalırsa başkasını aşağıya çekmediği sürece kendisini çok beğenmesinde sakınca görmüyorum sizce?

Havalı kendisini çok beğenen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla