Yaşlanmak nasıl bir duygu? Siz de Benim mi Allah'ım bu çizgili yüz dediğiniz çağlara geldiğinizi düşünüyor musunuz?

Yaşlanmaya bir şekilde alışıyor insan ama eski haline yabancılaşmış olmak biraz buruk hissettiriyor. Eski halimi düşünüyorum da sanki daha dün görüp uyandığım bir rüyaymış gibi geliyor. İnsan hiçbir şeye aldanmamalı sanırım, buna gençlik de dahil.

Güncellemeler
1 yıl
Bence fiziksel görünümümüzden çok o çağlardaki umutlu halimizi özlüyoruz.
Yaşlanmak nasıl bir duygu? Siz de Benim mi Allah'ım bu çizgili yüz dediğiniz çağlara geldiğinizi düşünüyor musunuz?
Cevapla