+1 yıl25 yaşındayim, saçlarım beyazliyor. 60-70 tel beyaz vardır. Saçlarıma baktıkça çektiğim acılar, içine edilen psikolojim aklıma geliyor. Yaşım ilerliyor, hatta hızlı yaşlanıyorum ruhen, bedenen.. Ailemin, cevremin bu toplumun bana bir genclik borcu var. Kızgınım..
23 Yorumla
Soran+1 yılHer ne yasamissaniz geriye bırakıp önünüze bakın. Bundan sonrasini güzel yaşamaya bakın
- +1 yıl
Evet öyle yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince 🙃
Soran+1 yılİşte bu ☺️
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Yaşım pek aklıma gelmiyor ama yaş ta ilerliyor açıkçası. Kızım ve oğlum var zaman nasıl geçiyor bilmiyorum o yüzden de yaş aklıma bile gelmiyor.
Açıkçası şuna üzülüyor insan duygusal olarak yanlız kalmak çok zor. O yüzden zamanın, ömrün yalnız tek başına geçmesi çok üzücü. İnsan bazen düşününce bir hayat arkası olmalı diyor kendine
10 Yorumla
Ben yaşım ilerledikçe üzülmüyorum aksine her yaşın ayri bir güzelliği olduğunu düşünüyorum. Üniversite yıllarım cok hızlıydı zaten hayatımı düzene sokana kadar 30 u geçmiş oldum. Şimdi daha baska bakıyorum hayatta yapmadığım ne varsa yapmaya çalışıyorum.
10 Yorumla
+1 yılEvet. Bazen haberlere bakıyorum ya da eskiden ilgilendiğim şeylerin şimdi ortadan kalkmış olduğunu görüyorum. Vay be ne kadar yaşlanmışız diyorum ¿
11 Yorumla
Soran+1 yılYaş kaç
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır umursamıyorum artık. zaten 22 yaşıma kadar hayatım boş geçti.
15 Yorumla
Soran+1 yılNeden öyle düşünüyorsun
- +1 yıl
Çünkü hiç bir şey yaşamadım. ne arkadaş çevrem nede mutluluğum oldu
Soran+1 yılBundan sonra yaşarsın yaşın daha genç
- +1 yıl
Umarım abla teşekkürler
Soran+1 yılRica ederim canım
Evet üzülüyorum. Ama geçen gün birisi yaşını aldıkça güzelleşiyorsun dedi sevindim ahsh
30 Yorumla
+1 yılEvet maalesef.. duygusallik ve merhametli bir karakter olmaklada alakalıdır. Psikolojik ve davranış olarak insanlar geçmişten bugüne yaşadığı herhangi bir anı, yaşadığı bir olayi geçmişte gördüğü bir arkadaşı. Farkettiginde duygusallığınin fazlalastigini hisseder.
11 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle öyle. Anısı olan bir yere gittiğimde aglayasim geliyor
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılKendimi hiç 47 gibi hissetmiyorum bir hafta kaldı fakat hala küçük bir çocuk gibiyim büyümek istemeyen
11 Yorumla
Soran+1 yılYaa çocuk hissediyorsaniz bu güzel bişey. Ben de 30 um ama hiç hissetmiyorum
+1 yılHayır canım ya her yaşın ayrı güzelliği var cidden yaşlandıkça bazı şeyleri daha iyi anlamaya başlıyorum.
11 Yorumla
Soran+1 yılTabi yaş ilerledikçe hayatı daha iyi anlıyorsun
+1 yılGeçti gençliğim pandemisi bi yandan ekonomik krizi bir yandan😄😄 sıkıldım artık ölmeliyim sanırım 🙄
12 Yorumla
Soran+1 yılPandemide jet gibi geçti zaten
- +1 yıl
Valla bana bin asır geldi o jet 🙄😄
+1 yılYaşım ilerlesin ölüm yaklaşıyor ey baht nefsim diyorum kendi kendime
12 Yorumla
Soran+1 yılDoğru keşke ölüm gelmeden hazırlıklı olsak
- +1 yıl
Tam bu noktada dönüş yapabilirsiniz bu geçici dünyada sonsuz hayat için hazırlıklı olmak lazım
+1 yılHayır aksine gaddarlaşıyorum ben birazcık eskiden hüzünlendiğim çoğu şey hüzünlendirmiyor
11 Yorumla
Soran+1 yılYaa bende tam tersi duygusallasiyorum
+1 yılHayır, sanki hep 27'diydim gibi geliyor bana sanırım hep anıma odaklı olmamdan dolayı bu his
11 Yorumla
Soran+1 yılBazen anılara bağlı olabiliyor doğru
+1 yılHiç de takmıyorum biraz silkelenmem lazım o kadar
12 Yorumla
Soran+1 yılSüper o zaman
- +1 yıl
3 günlük dünyanın neyini takayım cancazim sen neye takıyorsun bakim
- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılyioooo ben yaş almıyorum veriyorum 😂 büyük bir özgüvenlede söylüyorum🥳🥳
13 Yorumla
Soran+1 yılMaşallah diyelim o zaman. 30 yaş sendromu yaşamazsin umarım
- +1 yıl
yok yaa 😂 umurum olmaz benim😂
Soran+1 yıl😅😅
+1 yılElbette... Pek çok şey yaşamak için her geçen gün daha geç kalıyorum...
17 Yorumla- +1 yıl
Biraz renkli bir evliliğim olmasını istiyorum. O kadar çılgın bir adayla henüz karşılaşmamış olmak çok üzücü
Soran+1 yılUmarım karsilasirsiniz
- +1 yıl
Kadınlar neden yaşamak istedikleri şeyler konusunda dürüst değiller ki
- +1 yıl
Böyle çok da mümkün değil ama yine de iyi dilekleriniz için teşekkür ederim
Soran+1 yılNeden olmasın hayatta her şey mümkün
Soran+1 yılRica ederim
- +1 yıl
Rica etsem yazar mısın bana... Benzer bir kaç soru soracağım
Atanmis olsam bir işim olsa etkilemezdi ama işim olmayınca her şeye geç kalıyorum hissi var
14 Yorumla
Soran+1 yılYok be 23 daha genç.
+1 yılYaş 36 oldu benim bir kaç zamana da 37 olacağım nasip olursa insan ister istemez duygulanıyor yıllar çok çabuk geçiyor
113 Yorumla
Soran+1 yılSu gibi hemde kendimi hala küçük sanıyorum 😅
- +1 yıl
Sen kaç yaşındasın ki? Ben 18-25 yaş arası nasıl geçti hatırlamıyorum bile çok hızlı gecti
Soran+1 yıl30. Bende yirmileri ne ara yaşadım hatırlamıyorum
- +1 yıl
Maalesef ki öyle oluyor.
Zaten 35den sonra saymayacagım dedim ama ister istemez sayılıyor yine
Soran+1 yıl50 de bile olsan sayarsin ya
- +1 yıl
Yok ya saymamakta bence fayda var.
Yani ben saymıyorum.
Bazen hiç yaşını göstermiyorsun diyorlar.
Bazıları da çok küçük duruyorsun falan diyorlar ama kimlikte ne yazıyorsa o çıkıyor sonuçta.
Soran+1 yılOlsun küçük göstermek 1-0 öne atar
- +1 yıl
Küçük büyükten ziyade bence o yaşa kadar ahiret için ne yaptık ibadetimiz ne kadar düzgün vs.
Bunlar daha önemli benim için bazı şeyler ibadet içinde geçerli yaşlanmadan yapılmalı bence
Soran+1 yılEvet haklısınız. Yaşlanınca zaten enerji kalmıyor ibadet için
- +1 yıl
Öyle oluyor maalesef rabbim bize iman, ibadet ve "kul" olabilmeyi nasip etsin
Soran+1 yılAmin inşallah 🤲
- +1 yıl
Aminnnn.
Muhabbet için teşekkürler Allah'a emanet olun.
Soran+1 yılRica ederim ne demek
Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Evet zaten gençliğimi hiç yaşayamadım gençliğimi 1 gün bile yaşayamadan yaşlanıyorum
18 Yorumla
Soran+1 yılBundan sonra yaşarsınız
Soran+1 yılGayet gencsiniz
Soran+1 yılPsikolojik tedavi aldınız mi
Soran+1 yılDeneyebilirsiniz
+1 yılDünyanın boşa yaşanan birnyer olduğunu farkediyorum büyüdükçe. Bu biraz içimi burkuyor. Çok gülüyorum, çok yaşıyorum, çok çabalıyorum. Bırakıp gittiğimde unutulacak olmak... Bu hüzünlü benim için
21 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bundan 100 yıl önce yaşayanları kimse tanımıyor mesela
+1 yılKadınların kalbi okyanus gibidir...
Aynaya baktığımda hissettiğimden farklı görünmeye başladığım için duygulaniyorum evet 🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️10 YorumlaDaha dün 7 24 winx izleyen, ilk kitabı bir genç kızın gizli defteri olan kızdım ne ara büyüdüm cidden dşlfşldmfmvqş
10 YorumlaBir yandan duygulandırıyor ama bu ilerleme kendimi geliştirmeden bir donanım katamadan olunca haliyle üzüyor...
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılHayırr yaa neden ki her yaşın kendine göre güzellikleri heyecanı varr
111 Yorumla
Soran+1 yılYirmili yaşlarımı özlüyorum.
- +1 yıl
Yaşayamadığın içinde kalan şeyler mi varr
Soran+1 yılYok aslında
- +1 yıl
Bir şey var ki özlemişsin
Soran+1 yılBilmiyorum
- +1 yıl
boş ver anı yaşa bence
Soran+1 yılHaklısın
- +1 yıl
Üzülüp pişmanlık duymaya özlemeye değmez
Soran+1 yılKesinlikle. Sonuçta bu yaslarimizda gidecek
- +1 yıl
Geçmişi düşünürken gidiyor zatenn
Soran+1 yılÖyle
- Kişilik & Karakter konusunda 12,1b cevap paylaştı.
+1 yılZamanımı çok gereksiz şeylere harcamışım diye düşünüp, ders almaya çalışıyorum
11 Yorumla
Soran+1 yılOda güzel
Yaş aldıkça kendimi daha iyi hissediyorum çoğu insan tarafından daha çok çekici bulunuyorum
10 Yorumla
+1 yılNiye duygulandırsın her yaşın ayrı bir güzelliği var
10 Yorumla
+1 yılHayır her yaşın ayrı bir güzelliği ve heyecanı var 😊
10 Yorumla
+1 yılben cok üzülüyorum hatta 25 yasima aglyiarak girdim yanlizim yasim geciyor bös geciyor
13 Yorumla
Soran+1 yılGençsin daha 🙂
- +1 yıl
yas geciyor kimseyi bulamiyorum😭
Soran+1 yılOlur zamanla merak etme
+1 yılhissetmiyorum bie ya kendimi daha ufak gibi hissediyorum hatta
13 Yorumla
Soran+1 yılKüçüksün çünkü 🙂
- +1 yıl
19 yaşında olan küçük mü oluyor bu yaşta insanlar kendi çocuklarına bakıyor iş sahibi oluyorlar
Soran+1 yılTabi küçük. Yaşın ilerlesin anlarsın
+1 yılEvet, daha şimdiden ara ara 19 yaş sendromuna giriyorum yaşlandım diye :((
14 Yorumla
Soran+1 yılKız 19 çok küçük daha ne yaptın
- +1 yıl
Ben 16 dan sonra büyümem sanıyordum, 19 a gelince buraya kadar geldiysem bi göz kapatır açar 25 30 olurum diye üzülüyorum :///
Soran+1 yılÖyle oluyor ama büyüyorsun maalesef
- +1 yıl
Evet maalesef
üzülüyorum tabiki yıllar boşuna ve yalnız geciyor. sen üzülüyor musun
112 Yorumla
Soran+1 yılEvet 😔
Soran+1 yıl30
Soran+1 yılEvlilik yok sadece
Soran+1 yılÖğretmenim
Soran+1 yılBiyoloji
+1 yılDuygulandırmıyor.. düsündürüyor.. bunca yil hep sorunluluklarla ve Kendi basima gecmis.. 🤷🏻♀️
10 Yorumla
+1 yılBoşa geçen zaman için sinir oluyorum
10 YorumlaKendimi bildim bileli duygusalım.
10 Yorumla
+1 yılEvet 25 yaşıma geldim hala bir şey yapamadım
111 Yorumla
Soran+1 yıl25 henüz genç
- +1 yıl
yıprandım resmen hayattan bir tad alamıyorum yaşta gidiyor ama keşke ölsem de kurtulsam diyorum bazen.
Soran+1 yılHayır ya öyle deme. Önünde ki yaşlarda kimbilir ne güzellikler saklı
- +1 yıl
3 5 sene sonra da bir güzellik görmem sanırım halen sigorta başlangıcı dahi yok 70 yaşına kadar çalışır dururum artık ölürsem en azından yük altında kalmam. iyi ki evli değilim evli olsam çocuk olsa rezillik yani bu yasa geldim saçlarım ağardı tabi hem yasin geçmesi koyuyor insana hemde gelecek için zaman daralıyor. Bakıyorsun şimdi her şey torpille alınıyor bizde öyle ortada kaldık keşke okumasaydım pişmanım 9 10 yaşlarında oto tamire verecekti babam beni 20 yaşında usta olacaktım işte bazı şeyler için çok geç olabiliyor.
Soran+1 yılÇalıştıklarını birikim yaparsan o kadar çalışmana gerek kalmaz. Ne okudun ki
- +1 yıl
Elektrik teknikeriyim. Artık çalışma heveside kalmadı gidip özel güvenlik sertifikası almayı düşünüyorum.
Soran+1 yılBence iş bulabileceğin bir bölüm. Olmadı başka işlerde de çalışırsin sana uygun olan. Bu kadar karamsar olmamalosin
- +1 yıl
inan bir gelecekte göremiyorum kendimde yaşta gidiyor artık hayattan hiçbir tad alamıyorum.
Soran+1 yılBende önümü göremiyordum yaş olmuştu 29 hala KPSS çalışıyordum umudum olmayarak. Bir anda rabbim 30 yaşında nasip etti. Ki senin yaşın gerçekten daha küçük sayılır
- +1 yıl
Hakkımızda hayırlısı artık.
Soran+1 yılAmin. Umudunu hiç bir zaman kaybetme 🙂
+1 yılArtık sabit kalsın istiyorum😂
116 Yorumla
Soran+1 yılDimi 😅
- +1 yıl
Yani surda birkaç haftaya 31 olacam yaş büyüyor gittikce 😂
Soran+1 yıl92 lisiniz o zaman dimi
- +1 yıl
Evet maalesef 😂 siz de o civardasiniz muhtemlen
Soran+1 yılBende 92 ondan sordum 😅
- +1 yıl
Pehh yaşlandık daha kim alır bizi 😂 gocadik siz benden gencsinizdir ama. kendinize bakıyorsunuzdur
Soran+1 yıl92 liler ne ara 30 lara geldi. Yaşımı göstermediğimi söylüyorlar bilemedim
- +1 yıl
Ahh ahh yakında 40 olacaz 😂 acaba ben gösteriyor muyum
Soran+1 yılBilemem 😅
- +1 yıl
Acabaaaa 😂😂 ama sizin de neseniz var benim gibi bu güzel bişey bu diri tutar adamı güzel bir özellik
Soran+1 yılOrtama uyan biriyim diyelim 😅
- +1 yıl
Böyle iyi iyi kendini bozma ben de uymaya calisirim zaten enerjim vardır ama ortama uymaya da çalışırım gülmek de güzeldir enerjik olmak da sizinle konuşmak da 😂
Soran+1 yılHaha teşekkür ederim 😅
- +1 yıl
Rica ederim keşke başka yerlerde tanissaydik bir kahve içerdik belki enerjik enerjik sohbet ederdik ihtiyat heyeti olarak 😂
Soran+1 yılNasip artık 😅
- +1 yıl
Maalsef öyle ama yaş geçiyor işte bir yerde buluşup hemen sohbet etmemiz lazım 😂😂
+1 yılyaşlanmaktan çok korkuyorum
18 Yorumla
Soran+1 yılEvet yaa 😔
- +1 yıl
inşallah 50 yaşına gelmeden ölürüz
Soran+1 yılYok ya niye öyle diyorsun
- +1 yıl
valla bana kalsa şu an ölüm gelse sevinirim ama yapacak bir şey yok
Soran+1 yılAllah korusun. Önünde ki güzel yaşlara bak
- +1 yıl
valla elimden geldiğince çabuk ölmeye bakacağım. çok uğraştım ama olmuyor
Soran+1 yılSaçmalama ya bu can sana emanet. İyi bakman gerek
- +1 yıl
hayırlısı be bacım
+1 yılhayir pek umrumda degil
13 Yorumla
Soran+1 yıl30 a geldiğinde anlıyorsun. Bende umursamıyordum
- +1 yıl
guzel yaslanalim da uzulmeyelim o zaman🥂
Soran+1 yılİnşallah
- Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılHayır ben hep aynıyım
12 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel
- +1 yıl
Teşekkür ederim
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılGiderek yaşlı görünmeye başlıyorum.
13 Yorumla
Soran+1 yılBerbat bir his. Bende öyle hissediyorum
- +1 yıl
Biz de öleceğiz yapacak bir şey yok.
Soran+1 yılEvet maalesef her geçen daha da yaklaşıyoruz
- Kişilik & Karakter konusunda 919 cevap paylaştı.
+1 yılyoo daha da huzurlu oluyorum
11 Yorumla
Soran+1 yılYaa ne güzel. Yirmili yaşlarımı özlüyorum ben
Çok keyif alıyorum
14 Yorumla
Soran+1 yılYaa iyiymiş
Soran+1 yılGüzel bakış açısı 🙂
Gizli Üye(30-35)+1 yılYüzümün kirismasi beni korkutuyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılKac yaşındasın
Gizli Üye(25-29)+1 yılDuygulanıyorum keşke büyümesem
13 Yorumla
Soran+1 yılDeğil mi yaa 😔
Cevap sahibi+1 yıl10lu yaşlarımı çok özlüyorum keşke dönebilseydim o yaşlara
Soran+1 yılAma maalesef
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılArtik herseyin cozumu oldugundan takmiyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılOlsun ya ne kadar çözümü olsada büyüksün sonuçta
- +1 yıl
Olsun bak hande yenere mesela ornek veriyorum
+1 yılHayirr bide şuradaki mallar dayı demese daha iyi
17 Yorumla
Soran+1 yıl😅😅
- +1 yıl
Dayı deme lazım olur diyemiyorum ya o koyuyor
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣🤣
Soran+1 yılYok ya dayı olman için 40 i asman lazım bence tabi
- +1 yıl
Herkes bir gün asicak duemicak ki bu hakaret gibi kullanılması sacma
Soran+1 yılTabi ki saçma
- +1 yıl
Iste buu harikasin
+1 yılBuna üzülmeye vaktim yok
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılTabi ki
10 Yorumla Duygunun yaşı yoktur sadece rakam
10 Yorumla
+1 yılsinir bozucu, çok sinir bozucu
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılHayır duygulanımıyorum
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 401 cevap paylaştı.
+1 yılBazen çok duygulanıyorum
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılHayır daha çok gencim
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 317 cevap paylaştı. Tabiki geçmişi yad ettikçe
10 Yorumla
+1 yılHayır üzülmüyorum her yaşın ayrı güzelliği var
10 Yorumla
+1 yılNoo üzülmüyore
12 Yorumla
Soran+1 yılTebrik ediyore
- +1 yıl
ajxhakxksjds 🤝🏻🤝🏻
- Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılBiraz üzse de her yaşın ayrı güzelliği var.
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Arada yaşlandık be diye iç çektiğim doğrudur
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBiraz üzülüyorum
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSen üzüluyormusun , yaş kaç
Soran+1 yılTabi üzülüyorum. 30
Cevap sahibi+1 yılBekarsın dimi
+1 yılDuygulandiriyor🥲
10 Yorumla
+1 yılÜzülüyorum
10 Yorumla
+1 yılhayır daha üzülmüyorum. dd
10 Yorumla
+1 yılYoo her yaş güzel 🤩
10 Yorumla- Devamını Gör (28)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer