Çevremdeki insanlara karşı hep iyi oldum. Onları memnun etmeye çalıştım. Mutlu anlarında ilk yok sayılan da ben oldum neden sizce?

Bir çıkar bir amaç uğruna yapmıyorum tabi ki ama zoruma gidiyor. Yabancı 3. Şahısların el üstünde sayılması ve senin hiç sayılman. Ne tuhaf. Ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Çevremdeki insanlara karşı hep iyi oldum. Onları memnun etmeye çalıştım. Mutlu anlarında ilk yok sayılan da ben oldum neden sizce?
Cevapla