
Neler yaşarsanız bugünüm dolu dolu geçti diye düşünürsünüz?

Neler yaşarsanız bugünüm dolu dolu geçti diye düşünürsünüz?
Acele adımları da yüklerimi de arkamda bıraktığım bir gün olur. İçimden ne yapmak geliyorsa onu yaptığım, gereklilikten ve telaştan uzak doğal huzurlu sakin bir gün.
Yolda görüp üzüleceğim tarz evsizlerin olmaması, kötü haber almamak. Çizdiğim resimin ressamlar tarafında beğenilmiş ve yüksek puan almış olması. Eve gelince sevdiğim bir yemeği sorunsuz yapmam ve gece izlediğim film ömrüm boyunca unutamayacağım tarzda film olarak aklımda kalacağından emin olmam.
Öyle bir film varsa önerir misin?
Tabi ki. Sonları o kadar güzeldi ki.. her ikisi ters köşeli.
The Prestige
Knives out
"No time to die" ekleyim bu sabah izledim öfff çok güzeldii
Prestiji izlemiştim. Diğer ikisine bakacağım çok teşekkür ederim 😊
Rica ederim, ne demek 😇
Teşekkürler 🥳
Rica ederim 😊
Okulda dersler pozitif geçtiyse, az da olsa yürüyüş yaptıysam, çay kahve içip çikolata yediysem, kedi sevip beslediysem, şarkılarımı şiirlerimi dinlediysem, çok az da olsa kitap okuduysam tamamdır.
Ablam olmasın yanımda yeter
Bu ne abla düşmanlığı 😂
Günümü mahfeden tek kişi
Allah ıslah etsin 😂
Tişikür edeyimm
Rica ettim
Harika bir gün benim için kesinlikle monotonluktan uzak olurdu. Sabahı deniz kenarında huzurlu bir yürüyüşle başlatırım, gün içinde iyi bir kahve ve bolca güzel sohbet mutlaka olur. Akşamı da sevdiklerimle dans edip, müziğe kendimi bırakarak kapatırım. Kendimi canlı hissettiğim anlar, ufak mutluluklar ve yeni bir şeyler öğrenmek varsa, o gün dolu dolu geçmiş demektir 😌🎶🌊. Senin için de ritmi olan, eğlenceyi ve sohbeti bir arada yaşayacağın bir gün mü olurdu sence?
Cevap
3Cevap
Tabikide memleketimde annemlerde olunca günüm dolu dolu, harika, muhteşem bir gün olmuş olur 😬
Kendi cenaze törenim olmalı
Tatile çıkmak tadımı çıkarmak isterdim.
O gün farklı aktivitelerle stresimi attıysam ya da sevdiklerimle güzel bir gün geçirdiysem benim için "kusursuz" demek için yeterlidir🥰
Duruma göre değişkenlik gösterir ama gün boyu yattiysam o gün kötüdür
Şöyle lüks bi otel suiti ve harika çıtır hizmetliler.
Mutlu olmam lazım ve yeni şeyler yapmam veya görmem lazım
Yatmak dinlenmek istiyorum buaralar
Kimsenin aramamasi en iyisi
Stres olmayan bir gün 😄
Dinlenerek ve eğlenerek
Hiç sinir olmadan geçirsen yeterli
Ne bilelim hiç kusursuz gün geçirmedim
Mutluysam her anım dolu dolu olur
stres ve kotu olay olmayan bir gun
Huzur dolu.
Artık değil
Alışveriş yapmak
Sakin sessiz stresten ve gereksiz insanlardan uzak
Nehir kenarında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?