Paranoyak demeyecekseniz biri bana haklı olduğumu söyleyebilir mi?

Rahatsız olduğum bi durumu sizlere anlatıyorum yorumlarsanız sevinirim. Sevgilimle beraber metro bekliyorduk o sırada o bi iş arkadaşına rastladı ve selamlaştılar iş arkadaşının yanında da sevgilisi vardı ve sevgilimi tanımıyor. Çocuklar selamlaştı sonrasında da kız sadece sevgilime elini uzattı. Ben de bundan rahatsız olduğumu dile getirdim. Çünkü ben bir erkekle bu sevgilimin arkadaşı bile olsa işle alakalı vs bir şey yoksa selamlaşmayı teması saçma buluyorum.
Paranoyak demeyecekseniz biri bana haklı olduğumu söyleyebilir mi?
Cevapla