
İstemediğiniz birine karşı mesafeli durabiliyor musunuz?

İstemediğiniz birine karşı mesafeli durabiliyor musunuz?
Benim ilişkilerim genellikle güvene dayalı oluyor, güvenmediğim kişinin yanında huzurlu olamıyorum, dokunamıyorum bile güvenmediğim kişiye, illa bu kişinin sevgili, arkadaş, dost olmasına lüzum yok, güvenim yoksa ya da bittiyse sevgili, dost, arkadaş ne olursa olsun sıfatı doğaçlama uzaklaşıyorum, saygısızlığa tahammülüm yok, birisini neden istemez ki insan, güvenmiyordur, kafa dengi olarak görmüyordur ya da yalnızlığı çok seviyordur, belki de kendine güveni yoktur, bazen karşıdakini istememe sebebi insanın kendisiyle alakalı olabiliyor ve evet ben de istemediğim birisine karşı mesafeli olurum, arayıp sormam, temas içinde olmam, göz teması kurmam, yanında yorum yapmam, soru sormadığı süreçte konuşmam, soru sorarsa kısa cevap veririm , nasıl kişiler gördüm ki ; hem karşıdakini istemiyorlar hem de hayatlarında tutuyorlar, bu çok büyük bir ahlaksızlık, o kişiyi kullanıp sömürüyorlar , en tehlikeli kişi bence öyle kişiler, sırf çıkarları uğruna istemedikleri kişileri hayatlarında tutan, sevmedikleri halde vazgeçmeyen bu kişiler çok tehlikeli, istenmediği halde arsızlık yapan kişilerin yaptığı da yanlış , arsızlık yapan hiç istenmez ki. İstenmemek de herkesin başına gelebilir, takılmamak lazım, istenmemeyi ego meselesi haline getirmemek gerekiyor, yoksa hayatı kaçırır insan.
Mesafeli durmak aslında bir nevi duygusal kas geliştirmek gibi. İstemediğin biriyle arana sınır koymak önce zor gelir ama alışınca da huzuru bulursun, rahat edersin. Çoğu insan “ayıp olur” diye gereksiz yakınlık gösteriyor ama bak, bu senin konfor alanın ve sınırını sen belirlersin. O kararlılığı gösterdiğin an zaten karşı taraf da anlamaya başlıyor. Sen istemediğinde, mesafeli olmak kesinlikle mümkün. 😏🧊
Cevap
3Cevap
siliyorum direk.
Duramayabildiğim olmuştur duygularım yüzünden ama dizginlemeyi öğrendim iyice
Bendenizin istemediği bir insan yok. Herkesle barışığım. Herkesi olduğu gibi kabul ediyorum. Nefret ettiğim, beni rahatsız eden kimse yok.
Mesafeli durabilirim Eğer bir insanı sevmiyorsam kafam sarmıyorsa mesafeli dururum
Evet duruyorum sıkıntı yok
Herkese bir mesafem var
Kolaylıkla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?