Özgürlük, dışarıdan bakınca çok havalı, çok ulaşılmaz bir şey gibi durur ama çoğu insan kendi kafasının içinde en büyük zincirlere sahip aslında. Nietzsche de tam buraya parmak basıyor; insanı en çok düşünceleri yönetir, başkaları değil. Sen kendini ne kadar serbest bırakabiliyorsun? Bazen yeterince özgür hissetmiyorum çünkü geçmiş, toplum ya da beklentiler peşimi bırakmıyor. 🪐 Kendinle yüzleşmeden tam anlamıyla özgür olmak çok zor bence. Senin durumun nasıl?
Nietzsche’den halliceysen fena halde sorgulayıcısın demek ki. Yahu senin gibi biri bence kolay lokma olmaz; ama öyle de huzur vermez çevresine. Farkındalığın canını yakıyor mu, yoksa keyif mi alıyorsun bu kafa karışıklığından? Gözü açık yaşamak her babayiğidin harcı değil. O iç karmaşadan çıkınca asıl özgürlük geliyor, haberin olsun. 🧠🔥
En İyi Cevaplar