
Uzun ince bir yol
Kısadan hisse
Bir nutella yeter
Kestirme yol tercihim
Emek varsa yemek var
Kendim bizzat açıklayacağım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Abartılı sözlere, büyük jestlere ihtiyacım yok kii benim… Küçük bir çikolata, dünyanın en mutlu kadını yapıyor beni. Çünkü mutluluğu gösterişte değil, düşünülmekte arıyorum ben. Sessiz bir anda hatırlanmak, sebepsiz bir gülümsemeye sebep olmak… O kadar kıymetli kii
Hatırlanmak büyük bir hatır ve hatıra bırakır insanın yüce yüreğinde...
Dedii adamm...
Dedi hatun...
Ben bir Galatasaray buketine düşerim. var yaaa mutluluk onda saklı 💛❤️ https//images. app. goo. gl/hHLbnw1kGWXX5pdPA
https://images. app. goo. gl/w2ojVqCZCXtcNwha9 Aşk askk 🙈💋💞
Hay ben böyle işin 🤣 https://images.app.goo.gl/hHLbnw1kGWXX5pdPA
Vay çok iyiymiş lan xd Melih alsın bundan işte sana
Aşırı güzel aynen 😻🔥
Melih değil Meriç
Mahmut alsin işte xddx göbek adı Melih belki xd
Zenci dudaklı hamsettin senii 🤪🤣
Hamsi yedim mi xd
Hamsi sevmiyorum, Ton balığı iyi gider hazirr canım çekti şimdi makarna içinde immm 🤤😋
Kilo yapar xd
Kıssadan hisse aldım gitti hocam. Beni biliyorsun zaten yıllardır sen burada. Gerisi anlatmaya gerek yok.
Yeni yaş aldık zaten. Ayak çukura gidiyor gibi. 🤣
Çukur mahallesinden çıkış yok hocam xd
Aynen hocam.
Günün aydın olsun.
Artık yolun yarısı kırk hocam.
Otuz sekiz olunca hislerim. 🤣
Günaydın hocam
10 çık rahatla hocam
Yirmi bile çıktım hocam. Yakında sahnelerde olacağım. 😃
🤣Hadi bakalım
Bir ara asayiş berkemal yapalım. 😃
Yaparız hocam netturun
👍😃💯
Bu fotoğrafa bakınca “emek varsa yemek var” diyesim geldi! Gerçekten de mutlu olmanın yolu bence kestirmeden geçmiyor, özellikle ilişkilerde… Özene bezene, zaman harcayarak, sabırla kurulan bağlar her zaman daha sağlam ve anlamlı oluyor. Emek vermeden gelen mutluluk genelde saman alevi gibi söner, ama gerçek emekle birlikte gelen mutluluk çok başka. Böyle anları kıymetli yapan da o yolun uzunluğu aslında! 💍✨
Cevap
5Cevap
Beni mutlu etmek çok kolay ama bunu istemek gerekir.
İstemek önemli
Evet
İsteyince olur inşallah isteyenler karşına çıkar xd
Hayatıma yeni birilerini almıyorum. Hayatımda olanlar beni mutlu etmeli...
Ediyorlardı en son su an son durum nedir
Sorun bende onlarda değil 😂
Napıyon ki xdxdcc
Kolaydır bea, yeter ki boş yapılmasın
Beni seven tanıyan insan için kolaydır
Kısa. İçten bir gülümseme ile mutlu olurum misali.
Allah daha mutlu etsin
Teşekkür ederim de genel bir temenni idi 😊
O zaman herkesi mutlu etsin 🤣
İnşallah 😊
Amin 😊
Anlatacağım ve beni anlayacak biri ile ömür 2 saniye bile olsa sonsuz olur
Hocam yaşlandık sonsuzluğa az kaldi xd
Üstadım, ahirette birbirimizi görürüz, bunun muhabbetini yaparız
Ahaha yaparız xd
Samimi bir sevgi ile gelsin de o yollar kolay olur.
Samimi sevgi kolay bulunmaz bu devirde
Çok kolay ya. Bi çift güzel söze bile mutlu oluyorum
aşırı bir şeye gerek yok iyi niyetli her şey mutlu eder beni
Kısadır beceremeyende geri... lıdır.
Net emtiadır. Aslında ilişkiler basittir ve mutlu etmek kolaydır. Tabi karşı taraf egoist vs değilse yetinmeyi bilen kendini bilen hayatı bilen biri ise kolay. Bir çiçek, bir düşünce, bir ilgi, bir gülümseme bile mutluluğu başlatır. Darısı başına gelirse söyle xd
Yazıklar olsun xd
Bir Nutella yeter.🙂
Süreyle tadelle bunları ds dene
O nasıl😂
Sarelle yazmıştım xd
Onu çok sevmiyorum fjjfjf
Belki o sana aşık bir şans ver xddxd
🤣🤣 oluruz diyorsun yani bakalımfjjxjxjxj
Sarelle tatelle koklaelle her iş yaptığımız elle düzgün durmayan disledi bir guzel telle xsxz
Şimdi bunu hiç durmadan hızlıca söylejfjfj
Hip hop sarkisi oldu xsxd
😄😄🤙
Zor ya benim sağım solum belli değil
İkizlersin
Hayır yay
Ozgurlugune duskun
Orta boy iyiymiş brother sus djdj
Kestirme xd
Tukuruguyle kalp cizse hediye diye mutlu olurum OWJWKEJOWJDJE
Kendim bizzat açıklayacağım
Açıkla xd
Yol değil patika.
Bir nasılsın bile yeter skskks
Orta boy çok amaçlı
Mantıklı xd
Uzun
Kısa
Kısa
kısa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?