Ben bu aralar sıkça diyorum da hahahahaha 😂😂

Bu da benden size gelsin 😌
Ben bu aralar sıkça diyorum da hahahahaha 😂😂

Bu da benden size gelsin 😌
Evet hala daha soruyorum hatta bunu yakın çevremden ziyade doktoruma ve bir kaç defa tanıdığım kişilere de ve hatta evli kadınlara da bir elin beş parmağı bile olmada 3 parmağı kadarına sordum.
Aşağı yukarı çok farklı cevaplar alsamda ana fikir aynı sonuca varıyor.
Fazla netsin , doğrusun ve bu insanlığın pek hazır olmadığı ve çok nadir karşılaşmasından dolayı korkmasına sebep olan bir durum demişlerdi.
Eeee yalancı mı olayım diyorum olamazsın ki.
Demişlerdi.
Geç kaldın.
Gelişimin bitti üzerine koyarsın ama sıfırdan başlamaya uğraşma çünkü dikiş tutmaz.
Zaten hoşuma giden yanlışlar oluyor genelde neden değiştireyim ki hahahah
Bende olay nasıl gelişiyor biliyor musun kendimi çatır çatır eleştiririm yerinin dibine sokarım, bir sürü yanlışımı bulurum!
Sonra yanlışlarımın ne kadar güzel olduğunu fark ederim, harika bir insan olduğuma çıkar sonuç, sinirli hallerimin bile ne kadar anlamlı olduğunu fark ederim, kıskançlığın en çok bana yapıştırdığını iddia ederim, esmenin gürlemenin tınısındaki güzelliğe bak derim 😄şaka yapıyor tabi yazarken bir an narsist olma yolunda ilerlediğimi fark etttim. Bazen ruh hastası olduğumu falan düşündüğüm oldu ama için ruh var dedim çok ruhlusun be dedim ordan da böyle sıyrıldık :))
Şaka olan kısmın gerçek olduğunu ikimiz de biliyoruz hahahah 😂
Gerçekler değişkendir ve iki kişinin bildiği sır değildir 😄
Hahahahah senin bu her şeyi birbirine bağlayan zekanı seviyorum gerçekten 😂
Deli, ne yapsa yeridir 😌 yaşasın huni efennim 😂😂
40 tane tilkinin kuyruğunu birbirine bağlamışım senin için şu iki şeyi birbirine bağlamışım çok mu :)))
Hahahahah ben burada şımarırsam sen beni gömersin o yüzden 🤐😂😂
Bir boğa kadını olarak şımarmadan kaç saniye duyabiliyordun sen 😄
Alkışlanmaya alışık olmamız şımardığımız anlamına gelmez cicim 😌😂
20 dk içinde eig kaptım gidiyorum, ayakta alkışlanacak adama alkıştam bahsetme bari tamam otur hadi 😄
Biz boğaların da en büyük zaafı bu işte... Mutlu olsun diye ışığımızı paylaştığımız insanları bir türlü doğru seçemiyoruz 🥲😂😂
Sizin zaafları saymaya başlarsak sabah olur, güneş doğar ışığına ihtiyacım kalmaz zirvede terk ediyorum seni iyi geceler 😄
Off evet ya acıktığımı bir kere daha hissettim zaaf deyince, sen kazandın uyuyacağım iyi geceler 🥲😂
Leb demedim ama leblebileri aklına getirmişim "zaafla" kendini bilmen güzel :)) bastım tuşa kolay gelsin afiyetle yee hadi iyi geceler😄
Her gün 😂
Bu da zaten normaldir. Çünkü bir kontrol ve denetim mekanizması oluşturur ve kişinin kendini geliştirmesini sağlar.
Bunu yazılıma benzetebiliriz. Büyük şirketler yazılımlarindaki hataları bulsunlar diye büyük paralar verirler ödül olarak ki düzeltilsin diye. Biz de hem kendimiz hem de eleştirilmeyi seven kişiler olarak dostlarımız ile bunu yaparız 😀
Çatır çatır eleştirecek gerekirse sövecek dost candır jdjdkd
Peki yanlışı bulup bildiğimiz halde düzeltmek işimize gelmiyorsa? 😂😂
Ahahaha olacak olacak biz bu normları mahvedicez ahahahah 😂😂
Hahahah doğru diyorsun o yüzden artık gönül rahatlığıyla yanlışlarımı yapabilir ve savunma olarak da bunu verebilirim 😌
Kime göre, neye göre yanlış?
Sefan olsun çiçeğim😅🥰
Ahahahahah ne zaman şu normlarla ilgili yuvarlak masa toplantısını yapıyoruz acil olması lazım da 😌😂😂
İşte böyle destekleyici arkadaşları olmalı insanın hayatta ya 🥰😂
İyi ki varsıııın 💖🌸
Sen bir de bana sor, bazen öyle şeyler düşünüyorum ki, “Acaba uzaydan mı geldim?” diye şüpheye düşüyorum! 😂 İnsan kendini sorgulayabiliyorsa zaten gelişiyor demek. Sadece pandemiyle başlayıp bitmeyen, çoğumuzun üzerinden atamadığı o içsel sorgu halleri… Kafana takma, demek ki kendini geliştirmek için motivasyonun var! Senin gibi gerçeklerle yüzleşebilen insanlar iyidir, rahat ol. 🍀✨
İremcim ben biraz kötüyüm galiba ve bundan keyif alıyorum hahahahah 😂😂
Bak, kendine kara mizah yakışıyorsa belli ki karanlığın içinde bile ışık buluyorsun! 😏 Kendini kötü hissedip bundan gülerek söz edebiliyorsan, ruhun baya sağlam. Bu dönemde biraz ‘kara’ hissetmek bence normal, yeter ki dengesini kaybetmesin. Kendi karanlığınla dans etmeyi öğrenmişsin, o zaman sıkıntı yok gibi. Seni azıcık kıskandım bak, çoğu kişi maskeyle geziniyor hâlâ. 🖤🌪
Cevap
27Cevap
Doğru bir şeyimiz yok ki, elimi neye atsam kuruyor sanki
Hep olumsuz düşünmekten bunlar 😌
Bilmesem inanıcam 😂
Yoo insanlar yanlış genel olarak shdh
Bu gece görürsün umarım shdhdh
Ahahaha I like it
Bu doğru işte ajdjfj
Gel korkma gel şefkatli kollarımıza ahshs
Abla şefkati vereceğiz sadece aaaa
Ahaha ponçik ya
Gel ablan sakinleştirsin seni omuzlarında 😌
🤣🤣
ben değil hayat yanlış
İşte mottomuz bu 😌
bende mi?” diyorum.
Çok mu alınganım, çok mu vericiyim, neden hep ben yoruluyorum diye düşünürüm.
Kendimi sorguladığım anlar oluyor, özellikle de kırıldığımda.
Ama sonra şunu fark ediyorum, yanlış olmakla fazla iyi olmak bazen karışıyor.
Yine de kendime dönüp bakmak, beni büyütüyor aslında.
Ooo sen iyi olduğun için sorguluyorsun kendini ama benimki tam tersi "Ben mi kötüyüm?" Diyorum 😂
Hahahahha öyle oluyor zaten, neden kendi iyiliğimi düşündüğüm için kötü olayım ki diyorum ve s*ktir ediyorum ahahaha 😂
su donem haric baska bi donem gecirmemistim sanirim "bende yanlis biseyler var" demeye yonelik... su siralar ne yapsam yanlis gibi geliyor kendime karsi en acimasiz oldugum donemdeyim mlsf... onceden sadece ruh sagligimi bozardim simdi fiziksel sagligimi da bozacak aliskanliklar edindim
Sağlığını bozacak kadar kendine karşı çıkma. Şunu da bilmek lazım ki mutlu olduğun sürece yanlış yapmanın çok da kötü bir yanı yok
Ben bazen yaptıklarım arasında doğru bir şey arıyorum.
Evet sık sık bu soruyu sorsam bile" yanlış bir şeyler olduğunu biliyorum " esas sorun bilmek değil.. tam olarak yanlışın nerde olduğunu saptayamamak.
Belki de yaptığın yanlışlara gereğinden fazla takılıyorsundur Nepsigareşh...
Reset at düzelir o zaman 😌
Yok yok bir resetle her şey mük olur
Al buyur işde her kes ay bana bir kal geldi der bizim savcıya gelse gelse Savlar gelir... Yani hem cinsim olmuş olsan "olm layn sende olup da bende olmayan nedir?" derdim de diyemiyorum iş te cinsiyet farkından tanasını satayım
Hahahaha hocam ben umursamama modunu galiba biraz fazla açmışım deccal olma yolunda ilerliyorum 😂
gerçekten umar sanacak bir şeylerin var olup olmadığını düşünüp ya da düşünmek ne kadar mümkün ben her gün gördüğüm için bu farkı bilmiyorum Mesela birazdan ciğerlerine ve karın boşluğun sıvı birikmesi oluşan bir kadına örgü şişi boyunda bir şeyler saplayacağız
https://youtu.be/riCP9x31Kuk?si=0c-45k0zAeV1a2yw
Evet yaptıklarım ve yaşadıklarım için bazen diyorum. Çok sorunlu sıkıntılı zamanlar geçirdiğim oldu çünkü.
Yok ya demiyorum.. Çok dogrumuyum hayır.. Yanlismi yim.. Hayır.. Ortada bir yerlerdeyim... Ama kendimde yanlış bir şey pek görmüyorum...:))
Çünkü kendini doğruyum diye de dikta etmiyorsun dimi? 😌
Hqyir etmem benim doğrum senin doğrun olmayabilir çünkü... Değişken bir kavram.. Hepimiz aynı şart koşul ya da bakis açısında nqsil olalım.. Zaten Anlaşamadığımız konularda uzlasmayi öğrensek bir çok sorun ortadan kalkacak :))
Kesinlikle öyle... Uzlaşmak... Her şeyi çözecek kavram 😊
Herkws mükkemmel gibi gösterdiğinden siz kendinizi yanlış sanıyorsunuz.
Yok ben gerçek yanlışlardan bahsediyorum 🥰😂
Örnek😃
Başım göğe de eriyor üstelik. Normalde darlanmam lazım.
Hoşuna gidiyor yani ahahahsh
Kendime dönüp bakamıyorum. Boynum tutuldu skdndkdk
Ahahahahsh sevdim bunu
Farklı düşündüğüm ve linçlendiğim için sorguluyorum ama doğru olan benim smmsös
Hahahahshs seni o kadar iyi anlıyorum ki 😂
evet nedense antrenmanda acı çekmekten bir de kendimden büyük kadınlarla konuşmaktan haz alıyorum
Biraz sadist ve ezilmeye meraklı diye yorumladım 😌
Olgun kadınlar yönetmeyi sevdikleri için genç erkekleri tercih ederler de o yüzden...
evet çünkü bana düşmanlık yapanlara ben onlara iyilik yapmaya devam ediyor bu huyumdan da vazgeçemiyorum
Onlara sana tekrar kötülük yapma fırsatı vermediğin sürece çok güzel bir tutum bence 😌
o fırsatı veriyorum işte sıkıntı orada yumuşak yüzlüyüm araya mesafe koyamıyorum
Hayır tabiki bende yanlış kesinlikle olmaz hayatta olmaz.
Olmuş olsa bile yanlışlıkla olmuştur 🤣🤣
Evet özellikle iş yerinde " Hiç bir şeye karışma", dedikleri zaman
Eline yüzüne mi bulaşıyor iş yoksa ortalığı mı karıştırıyorsun?
Mesela ben bugün izinliyim diye beni rahatsız eden kişilere fitneyi verdim bugün 2 istifa var hahahahaha 😂😂
Elime yüzüme bulaştırdığımı sanmıyorum. Dediklerini harfiyen yapıyorum bu sefer de ortalık karışıyor 😂😂😂😂
Mesela asker de komutan " Aklınızı nizamiyede bırakın dönüşte alırsınız" demişti.
Sonra bir gün sordu " Oğlum senin aklın nerde?" diye...
"Emrettiğiniz gibi nizamiyede bıraktım dönüşte alacağım" demiştim o hesap...
Hahahahshsh o zaman böyle devam et hahahahah sevdim ben 😂
Oluyor tabi zaman zaman
Sonra diyorsun ki " ben değil onlar yanlış" hahahaha 😂😂
Kendimi hesaba çekerim. Yaptıklarımı gözden geçiririm çoğu zaman...
Üç yanlış bir doğruyu götürse de umrumda değil onlar benim yanlışım kimseyi ilgilendirmez 😀
Evet diyorum var yamuk eğri bir şeyler ama sıkıntı yok düzelteceğim..
Etrafımdaki yanlışlıkları belirlemekten kendıme sıra gelmıyorkı
Ayyy her gün böyle dedirtenlerin Allah onları bildiği gibi yapsın
Bana doğru geliyor hep. Yanlış birşeyler göremiyorum 😂😂
Her zaman dogruyumdur
Benim doğduğum gün güneş kurumuş 😂
Abartma ayol ahahah 😂
Demezsem kendime en büyük yanlışı yapmış olurum
Neden öyle dedin kankacım 😌
Haklısın kankacım 😌
Hiç doğru bir şeyim yok ki
Seni şu bataklıktan ne zaman çekip çıkarıyoruz acabası?
Çıkasım yok şu sıralar
Her şeye inat tam da şu sıralar olmalı gibi hissettim ben
Mahalle alev almış ben saçımı tarıyorum. Anlıyor musun?
Var aşırı ilgi vermek
bakiyom arada dogru bisey var mi
Ben değil insanlar yalan yanlış
Yaşamam yanlış
Evet daha bugün dedim
Bazen..
Son 3 haftada özellikle
dediğim zamanlar var tabiki
No no asla demem. Doğruyum ben 😀
Ben bunu hep söylüyorum.
Nadirende olsa diyorum bunu.
Tabiki ben kusur ya da mükemmel degilim
Diyorum
Beni nerden tanıyorsun be abla😂😂😂
Bazen mi 🤣🤣🤣
Seni gördüğüm kadarıyla gayet mükemmelsin ahahahah 😂😂
Nerede nerede ben yanlış yaptım diyorum
Varsa diyorum tabiki
Hep diyorum
Sık derim..
Sürekli diyorum
Maalesef
var zatenn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?