Genel anlamda bazı insnalsrın iyi gibi görünüp aslında eline fırsat geçmemii kötüler olduğunu düşünüyormusunuz?

Mesela bence bazı insnalr hangi koşulda olursa olsun ister en üst makam isterse yerlerde aynıdır ama bazı insnalrın ben açıkçası maduriyeti kastetmiyorum eline fırsat geçmemiş kötüler olduğunu aslında fırsat geçse her türlü kötülüğü yapma potansiyeline sahip olduğunu düşünüyorum sizce
Genel anlamda bazı insnalsrın iyi gibi görünüp aslında eline fırsat geçmemii kötüler olduğunu düşünüyormusunuz?
Cevapla