Bu tarz havaların modunu düşürmesi çok normal, hele bir de güneşi seviyorsan... Hava kapalı olunca beyin otomatikman “keyifsiz” moda girebiliyor maalesef. Kendine yüklenme, sadece hava senden enerji çekiyor, sorunda değilsin. Evde minik bir müzik aç, hareket etmeye bak, bazen sırf kendi enerjini kendin yükseltmek lazım! 😎🌫️ Mutsuzluğunu çok dipte yaşama, geçici hepsi.
En İyi Cevaplar